Mój type 4 2.0
Moderator: Renifer
Re: Mój type 4 2.0
Coś drgnęło
złożyłem drugą stronę
złożyłem drugą stronę
- Załączniki
-
- 2 015.jpg (78.51 KiB) Przejrzano 7503 razy
-
- 2 014.jpg (99.27 KiB) Przejrzano 7503 razy
-
- 2 012.jpg (98.56 KiB) Przejrzano 7503 razy
Re: Mój type 4 2.0
pomalowales blok?
nie wiem czy to dobry pomysl?!
masz juz kolo pasowe?
nie wiem czy to dobry pomysl?!
masz juz kolo pasowe?
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Mój type 4 2.0
Blok już dawno pomalowałem. Już się farba zdążyła ułożyć.
Czy dobry to pomysł zobaczymy. Ale nie mógł tak zostać jak po umyciu bo to był naprawdę szary ameliniowy brzydal
O kole to jeszcze nie myślałem nawet. Jakie są opcje?
Chce jeszcze założyć popychacze i koniki osłony i dekle na głowice. Tylko jeszcze nie są gotowe.
Czy dobry to pomysł zobaczymy. Ale nie mógł tak zostać jak po umyciu bo to był naprawdę szary ameliniowy brzydal
O kole to jeszcze nie myślałem nawet. Jakie są opcje?
Chce jeszcze założyć popychacze i koniki osłony i dekle na głowice. Tylko jeszcze nie są gotowe.
Re: Mój type 4 2.0
jest opcja kupna gotowego ale drogo ....
jest opcja przerobki z t1 na t4
co do bloku .. to mozna bylo wyszkielkowac i napewno lepiej by wygladal
jest opcja przerobki z t1 na t4
co do bloku .. to mozna bylo wyszkielkowac i napewno lepiej by wygladal
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Mój type 4 2.0
o lol. Nie chce się bawić w szkiełkowanie, zwłaszcza że środek był już gotowy, więc po co wszsytko jeszcze raz rozdzierać i szkiełkować.
A co do szkiełkowania samego to o to trzeba dbać bo tak samo efekt może zniknąć. A jak w takim silniku można dbać jak wszystko jest przykryte. Malowałem już w garbusie i trzyma się i efekt jest bardzo ładny. Tu będzie jeszcze lepszy
Koło będę w takim razie przerabiał z t1
A co do szkiełkowania samego to o to trzeba dbać bo tak samo efekt może zniknąć. A jak w takim silniku można dbać jak wszystko jest przykryte. Malowałem już w garbusie i trzyma się i efekt jest bardzo ładny. Tu będzie jeszcze lepszy
Koło będę w takim razie przerabiał z t1
Re: Mój type 4 2.0
farba na bloku jakos do mnie nie przemawia ... no chyba ze to jest jakas specjalna na wysokie temperatury
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Mój type 4 2.0
Miałem chwile natchnienia
A i przy okazji zapraszam na firmowego facebooka i polubienia
https://www.facebook.com/classicspeed1" onclick="window.open(this.href);return false;
A i przy okazji zapraszam na firmowego facebooka i polubienia
https://www.facebook.com/classicspeed1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Załączniki
-
- 2013-06-20 19.17.57.jpg (109.01 KiB) Przejrzano 7470 razy
-
- 2013-06-19 13.57.55.jpg (97.71 KiB) Przejrzano 7470 razy
-
- 2013-06-19 13.40.24.jpg (91.55 KiB) Przejrzano 7470 razy
Ostatnio zmieniony 24 cze 2013 15:07 przez shao, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Mój type 4 2.0
..
- Załączniki
-
- 2013-06-20 21.13.45.jpg (85.81 KiB) Przejrzano 7470 razy
-
- 2013-06-20 21.13.35.jpg (100.4 KiB) Przejrzano 7470 razy
Re: Mój type 4 2.0
tenat dawno nie ruszany. Cos sie dzieje teraz z silniczkiem ?
Re: Mój type 4 2.0
Bardzo powoli do przodu. Akuratnie coś znowu przybyło
Macie gdzieś coś konkretnego na temat kół pasowych? Mój CU ma koło na 5 śrub, a mam teraz też takie jak na zdjęciu. Szukam jakichś informacji na temat jak to spasować z krótką skrzynią garbusową
Macie gdzieś coś konkretnego na temat kół pasowych? Mój CU ma koło na 5 śrub, a mam teraz też takie jak na zdjęciu. Szukam jakichś informacji na temat jak to spasować z krótką skrzynią garbusową
- Załączniki
-
- 2014-01-24 13.06.21.jpg (84.63 KiB) Przejrzano 6916 razy
-
- 2014-01-24 13.06.08.jpg (105.26 KiB) Przejrzano 6916 razy
Re: Mój type 4 2.0
chyba nie kolo pasowe tylko kolo zamachowe na 5 srob?
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Mój type 4 2.0
Trochę chory jestem to i głupoty piszę:P tak, chodzi mi o koło zamachowe, bo z kołem pasowym nie ma większego problemu
Re: Mój type 4 2.0
nie zabardzo sie da ...
slyszalem i jednym sposobie ... wycinasz 4 dziury ... wspawujesz 5 dziur ... pod warunkami:
1. wszystko bedzie idealnie proste
2. najlepiej wspawac to nie w kole tylko w elipsie .... tak zeby bardziej wzmocnic kolo zamachowe przed obroceniem
nie wiem czy nie lepiej kupic kolo zamachowe 228mm i poskrobac w skrzyni biergow ... no chyba ze wydac 720 zloty i problem zniknie
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s_id=12772" onclick="window.open(this.href);return false;
slyszalem i jednym sposobie ... wycinasz 4 dziury ... wspawujesz 5 dziur ... pod warunkami:
1. wszystko bedzie idealnie proste
2. najlepiej wspawac to nie w kole tylko w elipsie .... tak zeby bardziej wzmocnic kolo zamachowe przed obroceniem
nie wiem czy nie lepiej kupic kolo zamachowe 228mm i poskrobac w skrzyni biergow ... no chyba ze wydac 720 zloty i problem zniknie
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s_id=12772" onclick="window.open(this.href);return false;
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Mój type 4 2.0
To duże oryginalne od t3 mam. Muszę je dokładnie zmierzyć.
Był pomysł aby wstawić środek, ale to jest żeliwo, a wiadomo jak to jest ze spawaniem tego.
Żeby było porządnie to trzeba dopasować skrzynie do dużego zamachu, albo znaleźć po taniości mniejsze ale na 5 śrub i uszczelniacz type4. Zobaczymy
Był pomysł aby wstawić środek, ale to jest żeliwo, a wiadomo jak to jest ze spawaniem tego.
Żeby było porządnie to trzeba dopasować skrzynie do dużego zamachu, albo znaleźć po taniości mniejsze ale na 5 śrub i uszczelniacz type4. Zobaczymy
Re: Mój type 4 2.0
chyba ze wytoczyc kolo zamachowe ... a "zabki" przelozyc
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...