Mój type 4 2.0
Moderator: Renifer
Mój type 4 2.0
W końcu się za niego wziąłem. Czyli zacząłem czyszczenie
Jakiś czas później:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Muszę upolować w sensownej cenie osłony popychaczy
Jakiś czas później:
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Muszę upolować w sensownej cenie osłony popychaczy
Re: Mój type 4 2.0
CU ?
bedziesz go rozpolawial ?
jakie masz plany ?
bedziesz go rozpolawial ?
jakie masz plany ?
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Mój type 4 2.0
Co znaczy CU?
Nie będę go rozpoławiał bo środek jest złożony na zero także nie ma go co drugi raz rozdzierać.
Pójdzie na niego kolor, potem głowice trzeba zainstalować a następnie oblachowanie góre zrobić.
Zasilanie będzie na dwóch gaźnikach ale takich jak szły w transporterze.
Ogólnie to tak przy okazji robię żeby się nie nudzić
Nie będę go rozpoławiał bo środek jest złożony na zero także nie ma go co drugi raz rozdzierać.
Pójdzie na niego kolor, potem głowice trzeba zainstalować a następnie oblachowanie góre zrobić.
Zasilanie będzie na dwóch gaźnikach ale takich jak szły w transporterze.
Ogólnie to tak przy okazji robię żeby się nie nudzić
Re: Mój type 4 2.0
CU to oznaczenie silnika.
Re: Mój type 4 2.0
Jak tak to chyba CU
Re: Mój type 4 2.0
Jest CU na bloku. Wcześniej nie zwróciłem uwagi.
Re: Mój type 4 2.0
Nowe foty już niebawem. Ale mam pytanie. Do tego aparatu zapłonowego jest potrzeby jakiś moduł sterujący? Jak to wygląda?
Re: Mój type 4 2.0
Zobaczę jakie są dokładnie oznaczenia.
A sam silnik trochę wyglądu nabrał
Uploaded with ImageShack.us
A sam silnik trochę wyglądu nabrał
Uploaded with ImageShack.us
Re: Mój type 4 2.0
Chodziłem, szukałem specjalnej, aż w końcu się dowiedziałem że najlepsza jest olejna
Re: Mój type 4 2.0
Delikatny update części
Wyciągam zawory z głowic i robię obróbkę kanałów. Będzie szybciej paliwo ciekło do odchłani
Małe pytanie. W kolektorach dolotowych są dwa wyjścia na jakieś podciśnienia. Ile potrzebuje? W garbie tylko jedno chyba? Drugie można na stałe zatkać?
Wyciągam zawory z głowic i robię obróbkę kanałów. Będzie szybciej paliwo ciekło do odchłani
Małe pytanie. W kolektorach dolotowych są dwa wyjścia na jakieś podciśnienia. Ile potrzebuje? W garbie tylko jedno chyba? Drugie można na stałe zatkać?
- Załączniki
-
- gaźniki.jpg (149.99 KiB) Przejrzano 7179 razy
Re: Mój type 4 2.0
Pójdą oryginalne blachy pod cylindry
- Załączniki
-
- 10.jpg (135.1 KiB) Przejrzano 7114 razy
Re: Mój type 4 2.0
update http://classicspeed.pl/?silnik-type-4-2.0-cu,122" onclick="window.open(this.href);return false;