Plusy i Minusy T4
Moderator: Renifer
Plusy i Minusy T4
+ trwalsze od silnikow typ 1
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej
- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej
- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Plusy i Minusy T4
A :
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
Re: Plusy i Minusy T4
+ flanszy nie potrzebaScooty pisze:A :
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?
+-sprzegło jest inne bo 225mm i 215mm ale jest opcja 200mm
+-przy innym oblachowaniu nic nie trzeba przerabiac
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Plusy i Minusy T4
W przypadku mojego t4 była potrzeba szlifowania skrzyni biegów żeby koło zamachowe o nic nie haczyło.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
Re: Plusy i Minusy T4
w takim razie miales wieksze kolo zamachowe jak 200mm ...Daras pisze:W przypadku mojego t4 była potrzeba szlifowania skrzyni biegów żeby koło zamachowe o nic nie haczyło.
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Plusy i Minusy T4
No jak mierzyłem je dla Szabli to wyszło ok 230 mm.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
Re: Plusy i Minusy T4
Szabla bedzie szlifowal byla 2.0 ale i 1.8 prawda? cos wiecej?
- Szablowlosy
- MASTER
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
- Lokalizacja: Nowa Dęba
- Kontakt:
Re: Plusy i Minusy T4
nie będzie już szlifował
Re: Plusy i Minusy T4
Lepsze do szybkiej ulicznej jazdy ? Powiedziałbym że do ulicznego ścigania jkieślepsze wcale nie są.Wiecman pisze:+ trwalsze od silnikow typ 1
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej
- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe
Chyba raczej lepsze do jazdy po autostradac lub w trasie gdzie chcemy długo trzymac auto na wysokich prędkościach.
Generanie sam silnik TYP IV jes lepszy własnie głównie poprzez wytrzymałość.
Re: Plusy i Minusy T4
czy najmocniejszy silnik ma ok 70 km ? mozna latwo podniesc moc montujac np podwojne gazniki ?
generalnie chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1
generalnie chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1
Re: Plusy i Minusy T4
tak... mi sie wydajedethim pisze:czy najmocniejszy silnik ma ok 70 km ? mozna latwo podniesc moc montujac np podwojne gazniki ?
generalnie chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1
Re: Plusy i Minusy T4
w GB 2.0 bylo 80 koni ....
gaznikami napewno wziekszysz moc ... moze chyba ze chcesz ingerowac w dol silnika ... tzn we wnetrznosci ...
gaznikami napewno wziekszysz moc ... moze chyba ze chcesz ingerowac w dol silnika ... tzn we wnetrznosci ...
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: Plusy i Minusy T4
jaki jest koszt silnika np 2.0 na chodzie ?
orientacyjnie...
orientacyjnie...
Re: Plusy i Minusy T4
kolo 2 trzeba dac ... chociaz zdarzja sie okazje
po remoncie z 4
po remoncie z 4
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...