Moja czarna Perełka:)
Moderator: Renifer
Re: Moja czarna Perełka:)
to uchyla rabka tajemnicy
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Moja czarna Perełka:)
opony mogą i mieć 30 lat, zależy od tego w jakich warunkach były przechowywane. ja z przodu mam 145 R 15 Michelin z lat osiemdziesiątych i nie narzekam, poza tym w ogóle nie były sparciałe. Oponom przede wszystkim szkodzi słońce
VW 1300 1969r
Re: Moja czarna Perełka:)
Kurka z tą pogoda lipa jakaśj jest/ Chciałbym już wyjechać z garażu i ciągle nie mogę.
Garaż mam tak mały że ledwo Garb się mieści i trudno jest wykonać jakiekolwiek prace.
Jeżeli chodzi o rozmiar opon to jest to 205/60/15. Cena sztuki to pewnie coś koło 200 pln.
Garaż mam tak mały że ledwo Garb się mieści i trudno jest wykonać jakiekolwiek prace.
Jeżeli chodzi o rozmiar opon to jest to 205/60/15. Cena sztuki to pewnie coś koło 200 pln.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Moja czarna Perełka:)
szerokie masz te kapcie... a im szersze tym większe spalanie za tę cenę (a nawet taniej) to idzie kupić nowe 155 R15.
VW 1300 1969r
Re: Moja czarna Perełka:)
Z takimi kapciami go kupiłem i z wymianą mi się jak na razie nie pali.
Nooo dzisiaj było trochę pogody, więc mogłem wypchnąć Garba i podziałać
Nooo dzisiaj było trochę pogody, więc mogłem wypchnąć Garba i podziałać
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
Re: Moja czarna Perełka:)
Nie wiem jak u Ciebie, ale u nas byl upal 8 stopni i huragan
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
Re: Moja czarna Perełka:)
U mnie było 12 stopni. Tak grzało, że ledwo wytrzymywałem ;p Huragany też były.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
Re: Moja czarna Perełka:)
A oto moje nowe nabytki. Jak widać na zdjęciach już prawie wszystko w częściach.
Zestaw udało mi się kupić za śmieszne pieniądze. W szczególności że tarcze hamulcowe i kotwiczne oraz klocki są praktycznie nowe.
Całość stała przez jakiś czas i trzeba to odświeżyć.
Rozbieram by piaskować, piaskuję by malować
Może podpowiecie mi jakimi farbami potraktować poszczególne części tego zestawu??
Zestaw udało mi się kupić za śmieszne pieniądze. W szczególności że tarcze hamulcowe i kotwiczne oraz klocki są praktycznie nowe.
Całość stała przez jakiś czas i trzeba to odświeżyć.
Rozbieram by piaskować, piaskuję by malować
Może podpowiecie mi jakimi farbami potraktować poszczególne części tego zestawu??
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
Re: Moja czarna Perełka:)
Dzisiaj się nawet pogoda udała, więc prac ciąg dalszy.
Na zdjęciach widać założone nowe boczki i zamontowany obrotomierz na mocowaniu własnej konstrukcji
Wnętrze jest już praktycznie gotowe.
Zabrałem się za tylne hampelki. Ze starych części zostały tylko tarcze kotwiczne i śruby do regulacji reszta nówcia.
Był mały problem z linkami hamulca ręcznego, ale szybko został rozwiązany.
Kiedy wypytywałem się Scooteusza jak to jest w regulacją ręcznego wpadłem na pomysł, żeby wyszlifować i pomalować bębny co też zostało uczynione.
Jak robić to raz a porządnie ;p
Efekty widać na poniżej.
Byłbym wdzięczny gdybyście mi powiedzieli z jaką siła dokręcić bębny. Od mechaniora ostatnio uslyszałem że powinny one mieć lekki luz.
Tylko że pokazywał mi to na bębnach w których siedziały łożyska.
W tym przypadku nie ma łożysk.
Na zdjęciach widać założone nowe boczki i zamontowany obrotomierz na mocowaniu własnej konstrukcji
Wnętrze jest już praktycznie gotowe.
Zabrałem się za tylne hampelki. Ze starych części zostały tylko tarcze kotwiczne i śruby do regulacji reszta nówcia.
Był mały problem z linkami hamulca ręcznego, ale szybko został rozwiązany.
Kiedy wypytywałem się Scooteusza jak to jest w regulacją ręcznego wpadłem na pomysł, żeby wyszlifować i pomalować bębny co też zostało uczynione.
Jak robić to raz a porządnie ;p
Efekty widać na poniżej.
Byłbym wdzięczny gdybyście mi powiedzieli z jaką siła dokręcić bębny. Od mechaniora ostatnio uslyszałem że powinny one mieć lekki luz.
Tylko że pokazywał mi to na bębnach w których siedziały łożyska.
W tym przypadku nie ma łożysk.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
Re: Moja czarna Perełka:)
fajnie :)powoli do przodu... cos sie dzieje
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Moja czarna Perełka:)
Nie sądzę, by musiały mieć jakiś luz z tyłu, z przodu na bank. A co to za korbki do szyb masz?
VW 1300 1969r
Re: Moja czarna Perełka:)
Luz ? Hehe, tamte sruby dopieprza sie ile wlezie.
Z tego co pamietam to bylo 350Nm
PS Fajny stan bebnow, moje nieco gorzej wygladaja.
Musze je pomierzyc zanim odnowie, moze czasem nie byc sensu.
Podnies dolny zawias bo drzwi tra o prog.
Fajnie ze cos sie dzieje, tez dzis robilem reczny, niestety nie udalo sie.
Z tego co pamietam to bylo 350Nm
PS Fajny stan bebnow, moje nieco gorzej wygladaja.
Musze je pomierzyc zanim odnowie, moze czasem nie byc sensu.
Podnies dolny zawias bo drzwi tra o prog.
Fajnie ze cos sie dzieje, tez dzis robilem reczny, niestety nie udalo sie.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
Re: Moja czarna Perełka:)
Podnosiłem już ten zawias.
Wtryniłem tam blaszkę i nadal haczy i drzwi gorzej chodzą teraz;/ Nie wiem jak to rozwiązać.
A nie wiem co to za korbki, Takie się napatoczyły hehe:)
Okazało się że link ręcznego są za długie.
Muszę wykombinować 2 tuleje które zniwelują ich długość, ale to już na jutro zostawiam;p
Wtryniłem tam blaszkę i nadal haczy i drzwi gorzej chodzą teraz;/ Nie wiem jak to rozwiązać.
A nie wiem co to za korbki, Takie się napatoczyły hehe:)
Okazało się że link ręcznego są za długie.
Muszę wykombinować 2 tuleje które zniwelują ich długość, ale to już na jutro zostawiam;p
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
Re: Moja czarna Perełka:)
No i ręczny działa. Nie wiem do końca jak wyregulować równo oba koła, ale ważne że po raz pierwszy od momentu jak mam Garba hamulec awaryjny działa jak żyleta.
Przed chwilą wytargałem silnik z garażowej otchłani i ustawiłem na podwyższeniu.
Teraz szykuję się na regulację zaworów no i na ten temat wiem tyle, że zaczynam od 1 cylindra.
Wiem że mam ustawić palec rozdzielacza zgodnie z nacięciem na aparacie, ale do tego powinno się zgadzać wybicie na kole pasowym z łączeniem bloku.
Mam nowe koło pasowe z podziałką i nie wiem na ilu stopniach powinno być to wybicie.
Silnik 1,2.
Będę wdzięczny za pomoc bo palę się do roboty:)
Później czeka mnie regulacja zapłonu i gaźnika a na ten temat nie wiem nic;p
Przed chwilą wytargałem silnik z garażowej otchłani i ustawiłem na podwyższeniu.
Teraz szykuję się na regulację zaworów no i na ten temat wiem tyle, że zaczynam od 1 cylindra.
Wiem że mam ustawić palec rozdzielacza zgodnie z nacięciem na aparacie, ale do tego powinno się zgadzać wybicie na kole pasowym z łączeniem bloku.
Mam nowe koło pasowe z podziałką i nie wiem na ilu stopniach powinno być to wybicie.
Silnik 1,2.
Będę wdzięczny za pomoc bo palę się do roboty:)
Później czeka mnie regulacja zapłonu i gaźnika a na ten temat nie wiem nic;p
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!
Re: Moja czarna Perełka:)
Cześć.
Wykręć sobie świece, sprawdź górne położenie tłoka, jak zacznie opadać powinny zluzować się zawory.
przy popychaczach aluminiowych ustawiasz luz 0,1 mm,
przy stalowych luz 0,15 mm
Wykręć sobie świece, sprawdź górne położenie tłoka, jak zacznie opadać powinny zluzować się zawory.
przy popychaczach aluminiowych ustawiasz luz 0,1 mm,
przy stalowych luz 0,15 mm