GGarbus by GroM

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

GroM
DRIVER
DRIVER
Posty: 61
Rejestracja: 15 sty 2009 01:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: GroM » 24 lis 2009 13:21

A bo ci?gle nie jest tak jak powinno - a nie chcia?em gdzie? utkn??. Gubi? moc - tak jakby nie na wszystkich baniakach ci?gn??.
Musz? go porz?dnie podregulowa?... Poza tym nie wiem czy nie b?d? musia? oleju zmieni?, bo jakim? cudem jest ponad górn? kresk?, wi?c albo paliwo si? tam znalaz?o - struktur? ma inn? ni? oryginalny (jaki olej najlepiej na zim??).
?wiece strasznie szybko robi? si? czarne... wi?c to albo kwestia "oleju", albo za bogata mieszanka.

Jakby kto? potrzebowa?, to mam teraz narz?dzia stroboskop z regulowanym k?tem i do mierzenia ci?nienia w cylindrach ;) i miernik z mierzeniem dwell i tacho (ale to musz? obczai? jak si? mierzy - tzn. gdzie w garbie)

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 24 lis 2009 13:59

Jak masz olej ponad kreske to kiepsko...
Cisnienie sie robi za duze.
Jesli masz papu w oleju to wymiana konieczna.
Ale tym samym zastanow sie czy ryzykowac na przyszlosc kolejna "dobrej jakosci" pompa, czy aby nie lepiej byloby zalozyc elektryczna , koszt podobny.
Tylko zaslepke trzeba dokupic.
No i mozna odcinac paliwo elektrycznie / elektronicznie.

Podesle Ci lekture na temat oleju na zimowy okres eksploatacji.
http://chomikuj.pl/Scooty/Garbus/Dokume ... hodowe.rar
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

GroM
DRIVER
DRIVER
Posty: 61
Rejestracja: 15 sty 2009 01:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: GroM » 24 lis 2009 18:50

Pompa oleju jest produkcji niemieckiej z tego co pami?tam. Zmieniana by?a tylko paliwa na Brasoila czy inny brazylijski wynalazek :D
Pewnie zmieni? olej... podreguluj?... i pewnie sobie wezm? mierniki ci?nienia oleju i paliwa. I zobacz? czy co? nie ma za du?ych warto?ci.

Przy okazji si? dzisiaj zorientowa?em, ?e mam ga?nik PICT28, a w 1300AB chyba powinno by? PICT30?

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 24 lis 2009 19:27

Tak przydalby sie 30 lub nawet 31, szkoda marnowac taki potencjal na 1,3ab
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

GroM
DRIVER
DRIVER
Posty: 61
Rejestracja: 15 sty 2009 01:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: GroM » 24 lis 2009 19:49

No nic i tak teraz jak si? zagrzeje (po tak 6-10 minutach jazdy) to na wolnych obrotach za??cza si? kontrolka niskiego ci?nienia oleju.
Bo w?tpi? by to by?a kwestia, ?e tylko po mie?cie i zimny jest.

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 24 lis 2009 20:34

Na zimnym cisnienie byc powinno, pozniej olej sie rozrzedza.
Albo masz wode zamiast oleju, tzn wiecej paliwa niz oleju i stracil wlasciwosci - lepkosc.
Masz brak smarowania i silnik moze ucierpiec.
Lepiej uwazaj na takie sytuacje.
Nie wyklucza to pompy oleju, ale.. gdybac mozna, sprawdzic trzeba.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Post autor: Spaider » 25 lis 2009 14:58

równie dobrze mo?e by? padniety czujnik cisnienia oleju bo i tak si? zda?a....
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

GroM
DRIVER
DRIVER
Posty: 61
Rejestracja: 15 sty 2009 01:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: GroM » 09 mar 2010 22:16

Aktualnie czeka mnie zmiana ga?nika na podwójne IDF'y + zasilania na 009 i porz?dniejsz? cewk?.

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Wiecman » 10 mar 2010 09:33

wiedzialem ze z Twojej jazdy i tych ostatnich przemyslen na temat podwojnych gaznikow cos wyjdzie :mrgreen:
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Sokol » 10 mar 2010 17:41

1,3 ab i gazniczki hmn.... ciekawe jak to bedzie jezdzilo :)

GroM
DRIVER
DRIVER
Posty: 61
Rejestracja: 15 sty 2009 01:32
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: GroM » 10 mar 2010 17:56

Mam nadziej?, ?e lepiej ni? teraz :D:P

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Sokol » 10 mar 2010 21:06

no to to napewno :D daj znac jak bedziesz zakladal :D

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Renifer » 12 mar 2010 10:05

Co to znaczy porz?dniejsza cewka ??? Te od Nysy/?uka sa najlepsze.
Podkarpaciu gratulujemy Wieśmaka.

http://www.futsal.heiro.pl

MF - reaktywacja trwa
Obrazek

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: GGarbus by GroM

Post autor: Wiecman » 28 cze 2011 09:26

jak tam prace ?
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: GGarbus by GroM

Post autor: Sokol » 25 sty 2015 12:46

widzialem ze fajny silnik sie szykuje :)

ODPOWIEDZ