Strona 3 z 3

Re: GLON 1969

: 18 sie 2017 21:24
autor: kasztan
Bulikomaniak pisze:
kasztan pisze:Nie zwracałem uwagi jak wyglada z drugiej strony, ale mój to jest spar czy nie? :)
Oczywiście, że nie jest to spar i nie wiem co Ci przyszło do głowy, żeby tak w ogóle myśleć :P
W sumie to sam nie wiem :) Jeszcze muszę się dużo uczyć w tej dziedzinie garbusów niestety.

Re: GLON 1969

: 23 sie 2017 21:09
autor: kasztan
Niestety ciężko jest tak po godzince - dwie dziennie robić jakieś fenomenalne postępy, ale dzisiaj udało się złożyć uszczelnienia z lewej strony. Wszystko wyczyszczone z nieszczęsnego czerwonego sylikonu, łącznie z otworem który jak mniemam odpowiada za odprowadzenie oleju z półosiek w momencie w którym jest coś nieszczelne. U mnie to było zapchane sylikonem i dlatego szczęki i bębny były aż tak mokre. Jutro druga strona i składamy hamulce :)

Re: GLON 1969

: 06 wrz 2017 22:25
autor: kasztan
Jutro bębny pojadą do minimalnego podtoczenia żeby ściągnąć z nich korozję i rant. Dzisiaj udało się złożyć hamulce z jednej strony, co do drugiej to brakło dnia i czasu żeby rozpierak wysechł. Uszczelnienia zmienione z obu stron, nowe szczęki, sprężynki, cylinderki, kliny do ręcznego, blaszka od regulacji szczęk, przewody gumowe i miedziane i mase czyszczenia i troszkę podmalunku. Tak to wyglądało jeszcze kilka tygodni temu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tak wygląda dziś:

Obrazek

Jeszcze trzeba te nieszczęsne pedały porozkręcać i poczyścić. Dojdzie do nich nowa sprężyna i blaszka od regulacji wysokości położenia pedału hamulca. Poza tym może jutro uda się złożyć drugą stronę i w końcu po miesiącu postawić go na kołach, ale to się dopiero okaże :)

Re: GLON 1969

: 07 wrz 2017 22:45
autor: kasztan
Czyścić to czy szukać nowe?

Obrazek

Obrazek

Niby działa ale nie wygląda to zbyt dobrze.

Re: GLON 1969

: 08 wrz 2017 11:47
autor: Scooty
no tak slabo to wyglada.
Ten trzpien tez nie szalowy.

Re: GLON 1969

: 08 wrz 2017 14:01
autor: kasztan
Scooty pisze:no tak slabo to wyglada.
Ten trzpien tez nie szalowy.
No właśnie, i sprężynę by się przydało wymienić a nie wygląda to zbyt zachęcająco :/

Re: GLON 1969

: 08 wrz 2017 17:47
autor: Wiecman
zależy ile kosztuje coś w lepszym stanie?

Re: GLON 1969

: 12 wrz 2017 10:22
autor: Bulikomaniak
Wybij trzpień i zobaczysz, czy Ci się nie ułamie, jak się ułamie, to masz problem z decyzją z głowy :D

Re: GLON 1969

: 12 wrz 2017 10:39
autor: Scooty
cala pedaliere mozna bylo kupic za 40zl, obecnie nie wiem, ale pewnie poszybowalo w gore.
Hamulec czasem sie przydaje, i gaz nieraz takze.

Re: GLON 1969

: 12 wrz 2017 11:52
autor: kasztan
Bulikomaniak pisze:Wybij trzpień i zobaczysz, czy Ci się nie ułamie, jak się ułamie, to masz problem z decyzją z głowy :D
Trzpień od pedału gazu?

Re: GLON 1969

: 12 wrz 2017 11:53
autor: Scooty
tak

Re: GLON 1969

: 21 wrz 2017 22:15
autor: kasztan
Ostatnio trzeba było troszkę zwolnić z robota bo niestety bez kilku łatek nie jestem w stanie ruszyć dalej a kolega który ma mi w tym pomóc ma czas dopiero za kilka miesięcy, więc zacząłem bawić się prądami. Tutaj rodzi się pytanie o bezpieczniki. Czy w każdym garbie jest tak że wszystkie bezpieczniki są 8 a tylko 2 to są 16? Ma ktoś może jakieś zdjęcie jak to powinno być w 1969? Z góry dzięki :)

Re: GLON 1969

: 25 wrz 2017 10:19
autor: Bulikomaniak
Wszystkie bezpieczniki w 69 mają być 8 A.