Strona 3 z 3
Re: GLON 1969
: 18 sie 2017 21:24
autor: kasztan
Bulikomaniak pisze:kasztan pisze:Nie zwracałem uwagi jak wyglada z drugiej strony, ale mój to jest spar czy nie?
Oczywiście, że nie jest to spar i nie wiem co Ci przyszło do głowy, żeby tak w ogóle myśleć
W sumie to sam nie wiem
Jeszcze muszę się dużo uczyć w tej dziedzinie garbusów niestety.
Re: GLON 1969
: 23 sie 2017 21:09
autor: kasztan
Niestety ciężko jest tak po godzince - dwie dziennie robić jakieś fenomenalne postępy, ale dzisiaj udało się złożyć uszczelnienia z lewej strony. Wszystko wyczyszczone z nieszczęsnego czerwonego sylikonu, łącznie z otworem który jak mniemam odpowiada za odprowadzenie oleju z półosiek w momencie w którym jest coś nieszczelne. U mnie to było zapchane sylikonem i dlatego szczęki i bębny były aż tak mokre. Jutro druga strona i składamy hamulce
Re: GLON 1969
: 06 wrz 2017 22:25
autor: kasztan
Re: GLON 1969
: 07 wrz 2017 22:45
autor: kasztan
Czyścić to czy szukać nowe?
Niby działa ale nie wygląda to zbyt dobrze.
Re: GLON 1969
: 08 wrz 2017 11:47
autor: Scooty
no tak slabo to wyglada.
Ten trzpien tez nie szalowy.
Re: GLON 1969
: 08 wrz 2017 14:01
autor: kasztan
Scooty pisze:no tak slabo to wyglada.
Ten trzpien tez nie szalowy.
No właśnie, i sprężynę by się przydało wymienić a nie wygląda to zbyt zachęcająco
Re: GLON 1969
: 08 wrz 2017 17:47
autor: Wiecman
zależy ile kosztuje coś w lepszym stanie?
Re: GLON 1969
: 12 wrz 2017 10:22
autor: Bulikomaniak
Wybij trzpień i zobaczysz, czy Ci się nie ułamie, jak się ułamie, to masz problem z decyzją z głowy
Re: GLON 1969
: 12 wrz 2017 10:39
autor: Scooty
cala pedaliere mozna bylo kupic za 40zl, obecnie nie wiem, ale pewnie poszybowalo w gore.
Hamulec czasem sie przydaje, i gaz nieraz takze.
Re: GLON 1969
: 12 wrz 2017 11:52
autor: kasztan
Bulikomaniak pisze:Wybij trzpień i zobaczysz, czy Ci się nie ułamie, jak się ułamie, to masz problem z decyzją z głowy
Trzpień od pedału gazu?
Re: GLON 1969
: 12 wrz 2017 11:53
autor: Scooty
tak
Re: GLON 1969
: 21 wrz 2017 22:15
autor: kasztan
Ostatnio trzeba było troszkę zwolnić z robota bo niestety bez kilku łatek nie jestem w stanie ruszyć dalej a kolega który ma mi w tym pomóc ma czas dopiero za kilka miesięcy, więc zacząłem bawić się prądami. Tutaj rodzi się pytanie o bezpieczniki. Czy w każdym garbie jest tak że wszystkie bezpieczniki są 8 a tylko 2 to są 16? Ma ktoś może jakieś zdjęcie jak to powinno być w 1969? Z góry dzięki
Re: GLON 1969
: 25 wrz 2017 10:19
autor: Bulikomaniak
Wszystkie bezpieczniki w 69 mają być 8 A.