GLON 1969

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: GLON 1969

Post autor: kasztan » 18 sie 2017 21:24

Bulikomaniak pisze:
kasztan pisze:Nie zwracałem uwagi jak wyglada z drugiej strony, ale mój to jest spar czy nie? :)
Oczywiście, że nie jest to spar i nie wiem co Ci przyszło do głowy, żeby tak w ogóle myśleć :P
W sumie to sam nie wiem :) Jeszcze muszę się dużo uczyć w tej dziedzinie garbusów niestety.
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: GLON 1969

Post autor: kasztan » 23 sie 2017 21:09

Niestety ciężko jest tak po godzince - dwie dziennie robić jakieś fenomenalne postępy, ale dzisiaj udało się złożyć uszczelnienia z lewej strony. Wszystko wyczyszczone z nieszczęsnego czerwonego sylikonu, łącznie z otworem który jak mniemam odpowiada za odprowadzenie oleju z półosiek w momencie w którym jest coś nieszczelne. U mnie to było zapchane sylikonem i dlatego szczęki i bębny były aż tak mokre. Jutro druga strona i składamy hamulce :)
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: GLON 1969

Post autor: kasztan » 06 wrz 2017 22:25

Jutro bębny pojadą do minimalnego podtoczenia żeby ściągnąć z nich korozję i rant. Dzisiaj udało się złożyć hamulce z jednej strony, co do drugiej to brakło dnia i czasu żeby rozpierak wysechł. Uszczelnienia zmienione z obu stron, nowe szczęki, sprężynki, cylinderki, kliny do ręcznego, blaszka od regulacji szczęk, przewody gumowe i miedziane i mase czyszczenia i troszkę podmalunku. Tak to wyglądało jeszcze kilka tygodni temu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a tak wygląda dziś:

Obrazek

Jeszcze trzeba te nieszczęsne pedały porozkręcać i poczyścić. Dojdzie do nich nowa sprężyna i blaszka od regulacji wysokości położenia pedału hamulca. Poza tym może jutro uda się złożyć drugą stronę i w końcu po miesiącu postawić go na kołach, ale to się dopiero okaże :)
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: GLON 1969

Post autor: kasztan » 07 wrz 2017 22:45

Czyścić to czy szukać nowe?

Obrazek

Obrazek

Niby działa ale nie wygląda to zbyt dobrze.
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: GLON 1969

Post autor: Scooty » 08 wrz 2017 11:47

no tak slabo to wyglada.
Ten trzpien tez nie szalowy.

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: GLON 1969

Post autor: kasztan » 08 wrz 2017 14:01

Scooty pisze:no tak slabo to wyglada.
Ten trzpien tez nie szalowy.
No właśnie, i sprężynę by się przydało wymienić a nie wygląda to zbyt zachęcająco :/
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: GLON 1969

Post autor: Wiecman » 08 wrz 2017 17:47

zależy ile kosztuje coś w lepszym stanie?
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: GLON 1969

Post autor: Bulikomaniak » 12 wrz 2017 10:22

Wybij trzpień i zobaczysz, czy Ci się nie ułamie, jak się ułamie, to masz problem z decyzją z głowy :D
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: GLON 1969

Post autor: Scooty » 12 wrz 2017 10:39

cala pedaliere mozna bylo kupic za 40zl, obecnie nie wiem, ale pewnie poszybowalo w gore.
Hamulec czasem sie przydaje, i gaz nieraz takze.

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: GLON 1969

Post autor: kasztan » 12 wrz 2017 11:52

Bulikomaniak pisze:Wybij trzpień i zobaczysz, czy Ci się nie ułamie, jak się ułamie, to masz problem z decyzją z głowy :D
Trzpień od pedału gazu?
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: GLON 1969

Post autor: Scooty » 12 wrz 2017 11:53

tak

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: GLON 1969

Post autor: kasztan » 21 wrz 2017 22:15

Ostatnio trzeba było troszkę zwolnić z robota bo niestety bez kilku łatek nie jestem w stanie ruszyć dalej a kolega który ma mi w tym pomóc ma czas dopiero za kilka miesięcy, więc zacząłem bawić się prądami. Tutaj rodzi się pytanie o bezpieczniki. Czy w każdym garbie jest tak że wszystkie bezpieczniki są 8 a tylko 2 to są 16? Ma ktoś może jakieś zdjęcie jak to powinno być w 1969? Z góry dzięki :)
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: GLON 1969

Post autor: Bulikomaniak » 25 wrz 2017 10:19

Wszystkie bezpieczniki w 69 mają być 8 A.
VW 1300 1969r

ODPOWIEDZ