W sumie to sam nie wiem Jeszcze muszę się dużo uczyć w tej dziedzinie garbusów niestety.Bulikomaniak pisze:Oczywiście, że nie jest to spar i nie wiem co Ci przyszło do głowy, żeby tak w ogóle myślećkasztan pisze:Nie zwracałem uwagi jak wyglada z drugiej strony, ale mój to jest spar czy nie?
GLON 1969
Moderator: Renifer
Re: GLON 1969
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
Re: GLON 1969
Niestety ciężko jest tak po godzince - dwie dziennie robić jakieś fenomenalne postępy, ale dzisiaj udało się złożyć uszczelnienia z lewej strony. Wszystko wyczyszczone z nieszczęsnego czerwonego sylikonu, łącznie z otworem który jak mniemam odpowiada za odprowadzenie oleju z półosiek w momencie w którym jest coś nieszczelne. U mnie to było zapchane sylikonem i dlatego szczęki i bębny były aż tak mokre. Jutro druga strona i składamy hamulce
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
Re: GLON 1969
Jutro bębny pojadą do minimalnego podtoczenia żeby ściągnąć z nich korozję i rant. Dzisiaj udało się złożyć hamulce z jednej strony, co do drugiej to brakło dnia i czasu żeby rozpierak wysechł. Uszczelnienia zmienione z obu stron, nowe szczęki, sprężynki, cylinderki, kliny do ręcznego, blaszka od regulacji szczęk, przewody gumowe i miedziane i mase czyszczenia i troszkę podmalunku. Tak to wyglądało jeszcze kilka tygodni temu:
a tak wygląda dziś:
Jeszcze trzeba te nieszczęsne pedały porozkręcać i poczyścić. Dojdzie do nich nowa sprężyna i blaszka od regulacji wysokości położenia pedału hamulca. Poza tym może jutro uda się złożyć drugą stronę i w końcu po miesiącu postawić go na kołach, ale to się dopiero okaże
a tak wygląda dziś:
Jeszcze trzeba te nieszczęsne pedały porozkręcać i poczyścić. Dojdzie do nich nowa sprężyna i blaszka od regulacji wysokości położenia pedału hamulca. Poza tym może jutro uda się złożyć drugą stronę i w końcu po miesiącu postawić go na kołach, ale to się dopiero okaże
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
Re: GLON 1969
Czyścić to czy szukać nowe?
Niby działa ale nie wygląda to zbyt dobrze.
Niby działa ale nie wygląda to zbyt dobrze.
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
Re: GLON 1969
no tak slabo to wyglada.
Ten trzpien tez nie szalowy.
Ten trzpien tez nie szalowy.
Re: GLON 1969
No właśnie, i sprężynę by się przydało wymienić a nie wygląda to zbyt zachęcającoScooty pisze:no tak slabo to wyglada.
Ten trzpien tez nie szalowy.
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: GLON 1969
Wybij trzpień i zobaczysz, czy Ci się nie ułamie, jak się ułamie, to masz problem z decyzją z głowy
VW 1300 1969r
Re: GLON 1969
cala pedaliere mozna bylo kupic za 40zl, obecnie nie wiem, ale pewnie poszybowalo w gore.
Hamulec czasem sie przydaje, i gaz nieraz takze.
Hamulec czasem sie przydaje, i gaz nieraz takze.
Re: GLON 1969
Trzpień od pedału gazu?Bulikomaniak pisze:Wybij trzpień i zobaczysz, czy Ci się nie ułamie, jak się ułamie, to masz problem z decyzją z głowy
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
Re: GLON 1969
tak
Re: GLON 1969
Ostatnio trzeba było troszkę zwolnić z robota bo niestety bez kilku łatek nie jestem w stanie ruszyć dalej a kolega który ma mi w tym pomóc ma czas dopiero za kilka miesięcy, więc zacząłem bawić się prądami. Tutaj rodzi się pytanie o bezpieczniki. Czy w każdym garbie jest tak że wszystkie bezpieczniki są 8 a tylko 2 to są 16? Ma ktoś może jakieś zdjęcie jak to powinno być w 1969? Z góry dzięki
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt: