ŻUK - beetle

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
rafalzuk
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 453
Rejestracja: 06 maja 2015 14:58

Re: ŻUK - beetle

Post autor: rafalzuk » 26 sty 2016 21:08

Proszę o rezerwację. Jakoś się dogadamy :ok:

Awatar użytkownika
rafalzuk
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 453
Rejestracja: 06 maja 2015 14:58

Re: ŻUK - beetle

Post autor: rafalzuk » 02 lut 2016 15:26

Co sądzicie o takich cudach jak bezstykowy przerywacz zapłonu .

Np. :

http://www.garbusowy.pl/i008309-styki-p ... aczem.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Jeździł ktoś na takim, warto zainwestować????

Dla porównania znalazłem cały aparat :

http://www.garbusowy.pl/i020353-aparat- ... aczem.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Co według WAS lepiej kupić ???

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: ŻUK - beetle

Post autor: Bulikomaniak » 02 lut 2016 15:36

Pytanie po co Ci to w zwykłym 1200? A dwa ten aparat to chiński szmelc :)
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rafalzuk
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 453
Rejestracja: 06 maja 2015 14:58

Re: ŻUK - beetle

Post autor: rafalzuk » 02 lut 2016 15:55

Po pierwsze "primo"
# nie trzeba regulować przerwy
Po drugie "primo"
# brak kondensatora
Po trzecie "primo"
# lepsza iskra - tak myślę :?:

P.s. Mam takie coś w motocyklu i jest rewalka .

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: ŻUK - beetle

Post autor: Bulikomaniak » 02 lut 2016 16:02

Jak często regulujesz przerwę przy normalnym aparacie?
Jak często zmieniasz kondensator?
W jaki sposób zmienia się jakość iskry?
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rafalzuk
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 453
Rejestracja: 06 maja 2015 14:58

Re: ŻUK - beetle

Post autor: rafalzuk » 02 lut 2016 16:07

Regulacje robię co 1000 km
Kondensator asekuracyjnie raz na rok .
Jakość iskry mogę porównać tylko na podstawie motocykla :
# ładny - intensywny kolor
# powtarzalność grubości i koloru .

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: ŻUK - beetle

Post autor: Bulikomaniak » 02 lut 2016 16:09

Jak dla mnie jest to zbędny gadżet ;) gdybyś miał silnik dłubnięty, to bym się zastanawiał, w innym wypadku nie widzę sensu ;)

A przerwę powinno się regulować co 5 tysięcy kilometrów :P
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rafalzuk
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 453
Rejestracja: 06 maja 2015 14:58

Re: ŻUK - beetle

Post autor: rafalzuk » 02 lut 2016 16:27

Nie szukam przy moim silniczku mocy lecz niezawodności .
Jakoś mnie 500zł nie swędzi ale muszę to przemyśleć.

Awatar użytkownika
rafalzuk
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 453
Rejestracja: 06 maja 2015 14:58

Re: ŻUK - beetle

Post autor: rafalzuk » 02 lut 2016 16:29

Bulikomaniak pisze:A przerwę powinno się regulować co 5 tysięcy kilometrów :P
Dlatego zaczynam szukać - coś za często mam po przestawiane .
Zmniejsza się nawet do 0,3.
Jest lekki luz na ośce , no i daje styki - BERU

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: ŻUK - beetle

Post autor: Bulikomaniak » 02 lut 2016 16:30

Jak duży masz luz na ośce?
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rafalzuk
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 453
Rejestracja: 06 maja 2015 14:58

Re: ŻUK - beetle

Post autor: rafalzuk » 02 lut 2016 16:33

Wyczuwalny ręką :)
Niestety inaczej tego nie pomierzę .

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: ŻUK - beetle

Post autor: Bulikomaniak » 02 lut 2016 16:35

Ale góra dół? masz podkładkę pod śrubeczką mocującą styk przerywacza do płytki, być może to dodatkowo wpływa na poluzowywanie się styków.
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rafalzuk
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 453
Rejestracja: 06 maja 2015 14:58

Re: ŻUK - beetle

Post autor: rafalzuk » 02 lut 2016 16:43

Luz jest poprzeczny .
Podkładka zastosowana .
Widać jednak po elemencie pracującym po osi aparatu ze wyciera się nie równomiernie. Coś jest nie tak .
rozbierałem już to kilka razy i nie bardzo mam co poprawić , stąd pomysł na bezdotykowy .

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: ŻUK - beetle

Post autor: Bulikomaniak » 02 lut 2016 18:00

Jeżeli luz masz poprzeczny, to wkłądka nic Ci nie pomoże ;)
Najlepiej byłoby zregenerować aparat :)
VW 1300 1969r

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: ŻUK - beetle

Post autor: Wiecman » 07 lut 2016 00:58

Coyot pisze:
Wiecman pisze:
rafalzuk pisze:hmmm ....czyli jest jeszcze jakiś inny zielony garbus ...

lata temu jak jeszcze istniały "gnojne żuki" to Hicnar miał zieloną 1303, ale obecnie siedzi w UK, byc może jego ojciec go przegania od czasu do czasu :)
to było rok temu może dwa ...

i to był zielony na jajkach ...
przygotowania do ....

brak czasu ...

ODPOWIEDZ