Urodzony 18 września 1978

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: Urodzony 18 września 1978

Post autor: Bulikomaniak » 19 sie 2014 10:10

To co wysłałeś to faktura zakupu, chyba nawet lepszy bajer jak certyfikat :D
MI chodzi o coś takiego, płacisz 50 euro i przysyłają Ci potwierdzenie jak wyjechał z fabryki :)

Obrazek

Chodzi mi o taką tabliczkę z przedniego pasa:

Obrazek

Na niej też są "ciekawostki" :)
VW 1300 1969r

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Urodzony 18 września 1978

Post autor: Wiecman » 19 sie 2014 11:06

certyfikat ... fajna sprawa ... tylko jak ja go kupowalem to kosztowalo to chyba 30 euro ...
przygotowania do ....

brak czasu ...

wrocek
NEW
NEW
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2014 07:39

Re: Urodzony 18 września 1978

Post autor: wrocek » 20 sie 2014 02:12

Nie... to nie faktura
Tutaj każdy nowy samchód stojący u dealera ma taki kawałek papieru
wydrukowane są tam liczne dane
wyposażenie, spalanie, cena itp.. itd
Fakturę/rachunek dostaję do ręki z podpisem tak moim jak i dealera.

A certyfikat? nie
jakoś nie stanowi mi to, napisze w sumie to co wiem.
To co podałeś na zdjeciu mam w stopce na sambie.
VIN 159 2001 678,
Silnik AJ 133584*
Wyprodukowany 18 09 1978 -> 381-9460
381-9460 - to 38 tydzień, pierwszy dzień tygodnia
na sambie nikt nie wie jak do tej pory co oznaczają ostatnie 4 cyfry
przypuszczają iż VW oraz Karmann mieli/mają jakiś swój system pożądkowy...
Jak będę w weekend w domu to zrobię tej plakietce fotkę... nic tam więcej nie ma.. tylko 381-9460

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: Urodzony 18 września 1978

Post autor: Bulikomaniak » 20 sie 2014 09:45

Tak, to jest to numer porządkowy. Powinny być jeszcze dwie cyfry poziomo wokół pierwszego nita i będzie to kolor nadwozia. Powiedziałem faktura, bo podobnie wyglądający dokument był fakturą zakupu, być może tylko w Europie. Jeśli w numerze silnika jest * a przed oznaczeniem literowym VW z dwoma strzałkami, to silnik był remontowany przez VW.
VW 1300 1969r

wrocek
NEW
NEW
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2014 07:39

Re: Urodzony 18 września 1978

Post autor: wrocek » 25 sie 2014 02:24

Numer porządkowy
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... C_0477.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... C_0479.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Te dwie dziury to...? może coś na Europę, jakiś kawałek informacyjnej blachy nie stosowany poza Europą...
numer seryjny, tu nazywany w dokumencie własności VIN,
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... d48e9f.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Może ktoś wie jak się testuje EGR?
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... C_0485.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
filter EGR jest u mnie zgnity na wylot, mogę go zaspawać/kupić... ale nie wiem, nawet Bentley tego nie podaje jak się zawór testuje
Air flow meter
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... C_0484.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Alternator i okolice
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... C_0483.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
numer silnika
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... 0481-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
rozdzielacz zapłonu
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... C_0482.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 25 sie 2014 15:29 przez wrocek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: Urodzony 18 września 1978

Post autor: Bulikomaniak » 25 sie 2014 09:47

Dziwna ta tabliczka, taka niewymiarowa. Te dwie dziury to miejsce na tabliczkę znamionową, Twój zamiast niej ma naklejkę, nie wiem czy nie jest widoczna po otworzeniu drzwi kierowcy. Numer silnika jest w porządku. Co do EGR to kompletnie nie wiem jak to się sprawdza. Silniki z wtryskiem w Europie to rzadkość, na thesambie powinni Ci pomóc.

http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... System.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; Coś takiego znalazłem, może pomoże.
VW 1300 1969r

wrocek
NEW
NEW
Posty: 13
Rejestracja: 16 sie 2014 07:39

Re: Urodzony 18 września 1978

Post autor: wrocek » 25 sie 2014 16:07

Naklejka z wymaganymi w tamtym roku danymi na temat samochodu
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... le/vin.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
kolejka naklejka na słupku, ciut niżej od poprzedniej
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... C_0518.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
naklejka na pokrywie silnika
http://i389.photobucket.com/albums/oo33 ... C_0522.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ja mam dwell angle ( naklejka ma wydrukowane 47 +/-3') ustawione , tak wczoraj sprawdzałem, na 37', zatem ciut za wąsko... ale jeżdżę..
Zapomniałem zrobić zdjęcie naklejki z numerem farby, ale muszę już jechać , w domu będę za tydzień..
U nas znowu leje i leje... deszczowe to lato, dwa lata temu susza, farmerzy narzekali na katastrofalną ilość zebranych zbóż, w tym roku mamy podtopienia/powodzie a mój garbaty kolejne dawki wilgoci zamieniające go powoli w stertę rdzy...
Jak się uda (czas) to może zrobię blacharkę od spodu,

ODPOWIEDZ