Garbus 1954 by benyford
Moderator: Renifer
Re: Garbus 1954 by benyford
http://olx.pl/oferta/vw-garbus-1302-CID ... 549f43f494" onclick="window.open(this.href);return false; - ten jest fajny
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus 1954 by benyford
Kurcze ty chyba przeczytałeś wszystkie publikacje o garbusie? - podziwiam twoją wiedzę, zresztą z tego co przeczytałem to Jesteś na tym forum jak gdyby Guru.
Re: Garbus 1954 by benyford
No mnie on też zadziwia od samego początku bo mimo wiedzy w dodatku chętnie się nią dzieli
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."
Re: Garbus 1954 by benyford
ten też jest ok. http://olx.pl/oferta/volkswagen-garbus- ... 549f43f494" onclick="window.open(this.href);return false; - ciekawe co w takim trzeba wyremontować??
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus 1954 by benyford
Nie no bez przesady Jeszcze sporo przede mną ;P
Ten czarny ma podobno przerdzewiałe rynienki na całej długości. Też model na rok 1971, więc wyprodukowany między sierpniem 1970 a 31 grudnia 1970. Kierownica ze standarda i klapa z nowszego modelu. Dość długo wisi za tę cenę, więc coś musi być nie tak.
Ten czarny ma podobno przerdzewiałe rynienki na całej długości. Też model na rok 1971, więc wyprodukowany między sierpniem 1970 a 31 grudnia 1970. Kierownica ze standarda i klapa z nowszego modelu. Dość długo wisi za tę cenę, więc coś musi być nie tak.
VW 1300 1969r
Re: Garbus 1954 by benyford
widze ze sie 1302 tylko interesujesz? ja bym sie zadnym z tych garbusow nie interesowal
Re: Garbus 1954 by benyford
A dlaczego Byś się nie interesował?.
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus 1954 by benyford
Jeśli padnie samolot w tym garbie to jest to niemały koszt do naprawy. Wszystko przez to, że ma inny typ zawieszenia z przodu. Plusem są suche półosie z tyłu.
VW 1300 1969r
Re: Garbus 1954 by benyford
Dzięki za oświecenie mnie - ale nie rozumiem co to "samolot w garbie" - czy to tzw. rórowisko
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus 1954 by benyford
Sęk w tym, że ten właśnie nie ma rurowiska, tylko mcphersona z przodu.
Samolot do 1302/3:
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... cts_id=896" onclick="window.open(this.href);return false;
Samolot do garbów z rurowiskiem:
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... cts_id=894" onclick="window.open(this.href);return false;
Samolot do 1302/3:
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... cts_id=896" onclick="window.open(this.href);return false;
Samolot do garbów z rurowiskiem:
http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... cts_id=894" onclick="window.open(this.href);return false;
VW 1300 1969r
Re: Garbus 1954 by benyford
Ooo teraz już wiem o co chodzi - faktycznie różnica jest niemała, -a co dokładnie się tam psuje? . Nie można tego zregenerować? , od 24 lat "gryzę" metal i różne podobne elementy np od ciągników lub koparek naprawiałem tylko że Szef pozbył się starych manualnych frezarek i teraz pozostaje tylko "pałować" się na obrabiarkach CNC - ale też daję rady .
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus 1954 by benyford
Na to żadna obróbka nie pomoże - czyli lepsze są te starsze roczniki?
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus 1954 by benyford
Nie. Po prostu trzeba znaleźć dobry egzemplarz Starsze roczniki są łatwiejsze w budowie, tak bym to określił.
VW 1300 1969r