Tu przedstawiamy nasze Garbusy
Moderator: Renifer
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 18 mar 2014 21:32
tebel pisze:Bulikomaniak pisze:W Krakowie
Dziadek stary schorowany plus milion osób tam już było. Ten ogór po prawej to ful opcja. Nie dość, że drzwi suwane po obu stronach, to jeszcze szyberdach
apropos fajnej wersji
http://tablica.pl/oferta/vw-ogorek-de-l ... b50402fd48" onclick="window.open(this.href);return false;
Też fajny bo z szyberem, ale tamten, który ja pokazałem jest rzadszy
VW 1300 1969r
-
Sokol
- VIP
- Posty: 5090
- Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
- Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Sokol » 18 mar 2014 21:40
automat
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 18 mar 2014 21:47
Ja tam nie narzekam na automaty
VW 1300 1969r
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 29 mar 2014 12:14
Podobna, ale starsza
VW 1300 1969r
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 07 kwie 2014 19:06
Przyszło parę fantów
Powoli i do przodu
VW 1300 1969r
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 08 kwie 2014 17:37
Kostka stacyjki naprawiona, zobaczymy jak będzie działała w garbie
VW 1300 1969r
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 10 kwie 2014 12:05
Jakieś rady przed wspawaniem regulatorów?
VW 1300 1969r
-
Sokol
- VIP
- Posty: 5090
- Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
- Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: Sokol » 10 kwie 2014 16:31
trzeba to dobrze zrobic ;D kto bedzie to robil ?
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 10 kwie 2014 16:50
To nie jest rada
VW 1300 1969r
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 10 kwie 2014 22:42
Czyli wiem, że mam to zrobić dobrze
coś jeszcze?
VW 1300 1969r
-
wojciech
- EXPERT
- Posty: 2717
- Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
- Lokalizacja: RNI
Post
autor: wojciech » 10 kwie 2014 23:01
Bulikomaniak pisze:Jakieś rady przed wspawaniem regulatorów?
Dobrze zapuść śruby mocujące aby się nie zerwały przy demontażu rur. Jakie wspawujesz regulatory?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 11 kwie 2014 07:19
Te , chociaż słyszałem, że są lepsze od nich takie, w których nie trzeba wycinać kawałka rur, ale nie wiem czy w ogóle są dostępne w polskich sklepach.
VW 1300 1969r
-
wojciech
- EXPERT
- Posty: 2717
- Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
- Lokalizacja: RNI
Post
autor: wojciech » 11 kwie 2014 08:39
Ten pierwszy jest bardziej wytrzymały na moją głowę niż ten drugi, który wygląda defakto lepiej
Sam mam ten pierwszy regulator.
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)
-
Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: Bulikomaniak » 11 kwie 2014 08:44
Według mnie ten drugi jest lepszy, bo jest mniej skomplikowany, a w dodatku nie trzeba wycinać rur
Ale ze stanów nie będę zamawiał
VW 1300 1969r