VW 1300 1965

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 18 mar 2014 21:32

tebel pisze:
Bulikomaniak pisze:W Krakowie :) Dziadek stary schorowany plus milion osób tam już było. Ten ogór po prawej to ful opcja. Nie dość, że drzwi suwane po obu stronach, to jeszcze szyberdach :)
apropos fajnej wersji http://tablica.pl/oferta/vw-ogorek-de-l ... b50402fd48" onclick="window.open(this.href);return false;

Też fajny bo z szyberem, ale tamten, który ja pokazałem jest rzadszy :P
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Sokol » 18 mar 2014 21:40

automat :/

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 18 mar 2014 21:47

Ja tam nie narzekam na automaty :P
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 28 mar 2014 22:00

Trochę to trwało, ale można powiedzieć, że klapa prawie gotowa, udało się kupić znaczek 1300 na klapę i zamek dziadowy, bo wcześniej był ten od 71 w górę na jedną śrubę.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I efekt prawie końcowy :)

Obrazek
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 29 mar 2014 12:14

Podobna, ale starsza :)
Obrazek
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 07 kwie 2014 19:06

Przyszło parę fantów :) Powoli i do przodu :)
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 08 kwie 2014 17:37

Kostka stacyjki naprawiona, zobaczymy jak będzie działała w garbie :)
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 10 kwie 2014 12:05

Jakieś rady przed wspawaniem regulatorów?
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Sokol » 10 kwie 2014 16:31

trzeba to dobrze zrobic ;D kto bedzie to robil ?

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 10 kwie 2014 16:50

To nie jest rada :P
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 10 kwie 2014 22:42

Czyli wiem, że mam to zrobić dobrze :D coś jeszcze?
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1300 1965

Post autor: wojciech » 10 kwie 2014 23:01

Bulikomaniak pisze:Jakieś rady przed wspawaniem regulatorów?
Dobrze zapuść śruby mocujące aby się nie zerwały przy demontażu rur. Jakie wspawujesz regulatory?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 11 kwie 2014 07:19

Obrazek

Te , chociaż słyszałem, że są lepsze od nich takie, w których nie trzeba wycinać kawałka rur, ale nie wiem czy w ogóle są dostępne w polskich sklepach.

Obrazek
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1300 1965

Post autor: wojciech » 11 kwie 2014 08:39

Ten pierwszy jest bardziej wytrzymały na moją głowę niż ten drugi, który wygląda defakto lepiej ;) Sam mam ten pierwszy regulator.
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1300 1965

Post autor: Bulikomaniak » 11 kwie 2014 08:44

Według mnie ten drugi jest lepszy, bo jest mniej skomplikowany, a w dodatku nie trzeba wycinać rur ;) Ale ze stanów nie będę zamawiał :P
VW 1300 1969r

ODPOWIEDZ