Garbus Raczkowy
Moderator: Renifer
Re: Garbus Raczkowy
szybko sie uporaliscie z remontem
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
Re: Garbus Raczkowy
co do remontu jeszcze długa droga przede mną poki co robimy co w naszej mocy jako że Klaus będzie szedł tak czy siak do lakiernika to staramy się utrzymać go w dobrym stanie technicznym ... lakier hmmm zatrzymaliśmy się na klapce od wlewu i klapie jak pogoda się trochę poprawi zobaczymy dalej co siedzi pod spodem. Co do specjalisty od drapania lakieru hehe no nie da sie ukryć jak Kondzio zabierze się za skrobanie to wióry leca :D
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus Raczkowy
Trochę cieplej się zrobiło, więc pedały już są na miejscu (upierdliwa robota). Teraz trzeba czekać aż już zrobi się ciepło na dobre
VW 1300 1969r
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus Raczkowy
Z pozoru dobry bezpiecznik.
Niestety po wyciągnięciu okazało się inaczej...
Długie już są, dzięki Skot!
Niestety po wyciągnięciu okazało się inaczej...
Długie już są, dzięki Skot!
VW 1300 1969r
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus Raczkowy
Przy okazji sprawdziliśmy i przeczyściliśmy wszystkie wtyki Dlatego dziada nie mogłem zlokalizować, bo z zewnątrz był ok
VW 1300 1969r
Re: Garbus Raczkowy
teraz wszyscy sprawdza u siebie
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus Raczkowy
nie, wg klucza schematu sa rozne wartosci.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus Raczkowy
W manualu z września 1969 piszą, żeby mieć w zapasie kilka 8 A dlatego zgłupiałem...
Znalazłem coś takiego:
#1 - 8-amp (white) -- Horn (except 1968), turn signals, brake lights (except 1969 and 1970), fuel gauge (except 1967).
#2 - 8-amp (white) -- Windshield wipers, brake lights (1969 and 1970 only), horn (1967 only).
#3 - 8-amp (white) -- Left high beam and high beam warning light.
#4 - 8-amp (white) -- Right high beam.
#5 - 8 amp (white) -- Left low beam.
#6 - 8-amp (white) -- Right low beam.
#7 - 8-amp (white) -- Right tail light (1967 and 1968 only), left tail light (1969 and 1970 only), license plate light (1967 only), left front parking light (except 1967).
#8 - 8-amp (white) -- Left tail light (1967 only), right tail light (except 1967), right front parking light (except 1967),license plate light (except 1967).
#9 - 16-amp (red) -- Radio (1967 only), dome light (except 1967), emergency flasher (except 1967), ignition warning light (1969 and 1970). (This fuse is 8-amp (white) in 1967.)
#10 - 8-amp (white) -- Dome light (1967 only), emergency flasher (1967 only), and radio (except 1967). (This fuse is 16 amp (red) in 1967.)
Pierwszy bezpiecznik to ten najbliżej kolumny?
Znalazłem coś takiego:
#1 - 8-amp (white) -- Horn (except 1968), turn signals, brake lights (except 1969 and 1970), fuel gauge (except 1967).
#2 - 8-amp (white) -- Windshield wipers, brake lights (1969 and 1970 only), horn (1967 only).
#3 - 8-amp (white) -- Left high beam and high beam warning light.
#4 - 8-amp (white) -- Right high beam.
#5 - 8 amp (white) -- Left low beam.
#6 - 8-amp (white) -- Right low beam.
#7 - 8-amp (white) -- Right tail light (1967 and 1968 only), left tail light (1969 and 1970 only), license plate light (1967 only), left front parking light (except 1967).
#8 - 8-amp (white) -- Left tail light (1967 only), right tail light (except 1967), right front parking light (except 1967),license plate light (except 1967).
#9 - 16-amp (red) -- Radio (1967 only), dome light (except 1967), emergency flasher (except 1967), ignition warning light (1969 and 1970). (This fuse is 8-amp (white) in 1967.)
#10 - 8-amp (white) -- Dome light (1967 only), emergency flasher (1967 only), and radio (except 1967). (This fuse is 16 amp (red) in 1967.)
Pierwszy bezpiecznik to ten najbliżej kolumny?
VW 1300 1969r
Re: Garbus Raczkowy
i co nie chcialo chodzic przez ten bezpiecznik ?
Re: Garbus Raczkowy
próbowaliśmy zlikwidować ten przycisk klaksonu po lewej stronie ale okazało się że zwykły cały czas działa + długie działają ale nic poza tym, jutro idziemy szukać winowajcy. Jakieś sugestie ?
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus Raczkowy
Zaizolowaliśmy wtyki przy włączniku świateł, wymieniliśmy bezpieczniki na 8 A, bo nie spodziewałem się że dziadzia założył wszystkie 25 A... Efektem czego były przepalone żarówki w postojówkach i pozycyjnych. Dlatego też nie było w ogóle krótkich. Przy okazji uporządkowaliśmy wszystkie kable, bo ktoś je pozamieniał miejscami gdzieniegdzie, teraz jest dobrze. Wróciły światła i jak na razie wszystko jest ok.
Klakson działa, ale kolumna kierownicza idzie do przeglądu.
Klakson działa, ale kolumna kierownicza idzie do przeglądu.
VW 1300 1969r
Re: Garbus Raczkowy
Oj pracowita sobota była a co z kolumną? Jakieś luzy na przekładni czy coś po drodze?
Garbaty for ever ;)
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Garbus Raczkowy
Właśnie nie na przekładni tylko gdzieś dalej, a trzeba to sprawdzić, bo lepiej nie kusić losu.. Przy okazji przez to szwankuje klakson, ogarniemy przy najbliższej okazji
VW 1300 1969r