rozi 70'

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

rozi 70'

Post autor: rozi » 19 sty 2012 13:03

A to mój kundelek będzie odnowiony od podstaw tak aby można było kiedyś wrócić do oryginału

Obrazek

podłoga po remoncie

Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 sty 2013 16:52 przez rozi, łącznie zmieniany 2 razy.

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: rozi

Post autor: Wiecman » 19 sty 2012 17:48

jak narazie widac z fot ... idzie bardzo ladnie ... oby tak dalej ... masz jakis plan jak bedzie wygladal ... w jaki idziesz styl ?
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: rozi

Post autor: rozi » 19 sty 2012 20:15

Zastanawiam się bo kasta jest w bardzo dobrym stanie i bije się teraz z myślami czy na oryginał czy stylizacja na dziadka!!!

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: rozi

Post autor: Bulikomaniak » 19 sty 2012 20:26

Pokaż więcej fotek, to ocenimy czy faktycznie oryginał z 1970 roku, ja mam ten sam model.
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: rozi

Post autor: rozi » 19 sty 2012 20:45

jak zrobię to wrzucę ale z tego co przeglądałem twój temat to klapa się zgadza, środek :)

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: rozi

Post autor: Bulikomaniak » 19 sty 2012 20:47

Twój nie ma listw ozdobnych i klinów w uszczelkach szyb, co mogłoby wskazywać na model 1200. Na pewno płaty podłogi masz złe, bo pod piramidkę.
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: rozi

Post autor: rozi » 19 sty 2012 20:58

o płatach wiem teraz tego żałuję bo wstawiłem z piramidkami gdyż mam 3 komplety siedzeń i to zdecydowało :cry:
kliny są w drzwiach a reszta jest niedawno założona bo są białe
listwy ozdobne były pod lakierem są otwory

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: rozi

Post autor: Bulikomaniak » 19 sty 2012 21:03

Teraz przydałyby się jakieś zdjęcia :) Poza tym zmiany na dziadka nie są odwracalne, ja na Twoim miejscu doprowadziłbym tego garba do oryginału. Bo to, że zmienisz klapę z tyłu wsadzisz jajka i błotniki od dziadka, to nie będzie wyglądało jak dziadek, tylko jak podróba dziadka. Mało jest oryginalnych modeli 1300 z lat 67-70.
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: rozi

Post autor: rozi » 19 sty 2012 21:13

coraz bardziej przekonuję się w stronę oryginału

ale chciałbym jednego garbuska troszkę na niemca przerobić szerokie duże fele, z dłubniętym silnikiem, wiem że jest to już nie modne

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: rozi

Post autor: Bulikomaniak » 19 sty 2012 21:15

Niemiec to garbus taki jak mój czy Twój, a Tobie chyba chodzi o German look. W jaki sposób chciałbyś dłubnąć silnik?
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: rozi

Post autor: rozi » 19 sty 2012 21:22

dokładnie jestem polakiem więc mówię po polsku :)

mocno byłem zaangażowany (za co zaraz zostanę skarcony) w projekt swap silnika subaru do garba kiedyś jeszcze to zrealizuję a na razie silnik garba pojemność, gaźniki itd

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: rozi

Post autor: Bulikomaniak » 19 sty 2012 21:28

Dobra rada. Najpierw zrób silnik, potem hamulce i felgi. Szerokie felgi przy standardowym silniku to tylko kłopot. Sam czuję różnicę po zmianie przednich opon na 145 R 15.
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: rozi

Post autor: rozi » 19 sty 2012 21:43

dlaczego tak uważasz dotychczas miałem w 1303 przód 205/50 tył 225/45 i było OK uważam że przed silnikiem hamulce i fele, jak się rozpędzę to chciałbym się zatrzymać :)

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: rozi

Post autor: shao » 19 sty 2012 22:39

Czy ja w swoim garbusie mam coś nie oryginalnego? Szeroka stal i gleba są cool :love:
Oczywiście o gustach się nie dyskutuje :blackeye:

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: rozi

Post autor: Bulikomaniak » 19 sty 2012 23:19

A słyszeliście kiedyś o czymś takim jak tarcie? Jeśli chcecie zwiększyć przyczepność, to pierwsze zwiększcie moc silnika, poza tym szersze kapcie przy standardowym silniku to większe spalanie.
VW 1300 1969r

ODPOWIEDZ