rozi 70'
Moderator: Renifer
Re: rozi
jak narazie widac z fot ... idzie bardzo ladnie ... oby tak dalej ... masz jakis plan jak bedzie wygladal ... w jaki idziesz styl ?
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: rozi
Pokaż więcej fotek, to ocenimy czy faktycznie oryginał z 1970 roku, ja mam ten sam model.
VW 1300 1969r
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: rozi
Twój nie ma listw ozdobnych i klinów w uszczelkach szyb, co mogłoby wskazywać na model 1200. Na pewno płaty podłogi masz złe, bo pod piramidkę.
VW 1300 1969r
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: rozi
Teraz przydałyby się jakieś zdjęcia Poza tym zmiany na dziadka nie są odwracalne, ja na Twoim miejscu doprowadziłbym tego garba do oryginału. Bo to, że zmienisz klapę z tyłu wsadzisz jajka i błotniki od dziadka, to nie będzie wyglądało jak dziadek, tylko jak podróba dziadka. Mało jest oryginalnych modeli 1300 z lat 67-70.
VW 1300 1969r
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: rozi
Niemiec to garbus taki jak mój czy Twój, a Tobie chyba chodzi o German look. W jaki sposób chciałbyś dłubnąć silnik?
VW 1300 1969r
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: rozi
Dobra rada. Najpierw zrób silnik, potem hamulce i felgi. Szerokie felgi przy standardowym silniku to tylko kłopot. Sam czuję różnicę po zmianie przednich opon na 145 R 15.
VW 1300 1969r
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: rozi
A słyszeliście kiedyś o czymś takim jak tarcie? Jeśli chcecie zwiększyć przyczepność, to pierwsze zwiększcie moc silnika, poza tym szersze kapcie przy standardowym silniku to większe spalanie.
VW 1300 1969r