Strona 27 z 31
Re: VW 1200 Bimbasek
: 30 lip 2014 15:09
autor: Bulikomaniak
To nie jest uszczelka, tylko membrana pompki przyspieszacza.
Co do podmiany na wcześniejszy patent, musisz zamontować włącznik wycieraczek , wężyki, bańkę na płyn i chyba wywalić włącznik z manetek
Re: VW 1200 Bimbasek
: 07 sie 2014 21:06
autor: wojciech
Kurde drogie te elementy do spryskiwacza... puki co nadal mam tak jak miałem. Przyszła paczka z częściami. Trzeba będzie się trochę pobawić usprawnić i upiększyć garba
Re: VW 1200 Bimbasek
: 13 sie 2014 21:30
autor: wojciech
Zamontowałem listwy
coś mi pali bezpiecznik od tylnych świateł postojowych, nie wiem co robi zwarcie, zamontowałem najcieńszy z możliwych bezpieczników i przepatrzyłem kable, ale to zobaczymy w trakcie jazdy. Bimbek gotowy na zlot, zostało tylko umyć i zatankować
Motor przepala olej... czas zacząć składać 1.6
Re: VW 1200 Bimbasek
: 13 sie 2014 21:44
autor: Garbaty1
Spoko, udanego zlotu
Re: VW 1200 Bimbasek
: 13 sie 2014 22:50
autor: Wiecman
moze za maly dales bezpiecznik i dlatego pali
Re: VW 1200 Bimbasek
: 13 sie 2014 22:53
autor: wojciech
Dałem mniejszy aby nie sfurać instalacji bo kilka tygodni temu miałem niezłą przygodę
Re: VW 1200 Bimbasek
: 13 sie 2014 22:55
autor: Wiecman
zobacz jaki ma byc w ksiazce ...
Re: VW 1200 Bimbasek
: 26 sie 2014 11:07
autor: wojciech
Re: VW 1200 Bimbasek
: 26 sie 2014 11:50
autor: Scooty
calkiem zacnie
Re: VW 1200 Bimbasek
: 26 sie 2014 14:52
autor: rozi
fajnie się prezentuje
Re: VW 1200 Bimbasek
: 03 wrz 2014 13:28
autor: wojciech
Przyczyna palenia bezpieczników świateł postojowych wykryta i usunięta
heh kto by pomyślał co mogło robić przebicie na masę, łącznik spod tylnej klapy od świateł postojowych stykał się czasami z masą raz na jakiś czas i paliło, zrobiłem i elektrykę przepatrzyłem sobie przy okazji
Gaźnik wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony - stary był tak zasyfiony, że masakra. Wszystko fajnie, tylko coś nie mogę ustawić wolnych obrotów - nie chodzi równo, można powiedzieć, że się dusi od tej nierównowagi. Świece? Zamówiłem nowe W8AC BOSCH spróbuje je wymienić na czasie. A może elektrozawór tak jak u Tomka? Chociaż ten działa i nie jest patentowany. Ile obrotów powinny być odkręcone dysze od paliwa i powietrza do wstępnej regulacji? Nie wiem czy to wina źle wyregulowanego gaźnika czy coś innego, przed czyszczeniem gaźnika były podobne objawy w większym stopniu. Ktoś coś poradzi lub miał podobny problem?
Re: VW 1200 Bimbasek
: 03 wrz 2014 20:47
autor: Spaider
Dysze do wstepnej regulacji powinny byc wykręcone 2,5 obrotu. To są wyjściowe ustawienia. Potem zaczynasz regulację.
Re: VW 1200 Bimbasek
: 06 paź 2014 10:54
autor: wojciech
Dzięki ustawiłem jako tako. Ale i tak padło na zmiany i taka sytuacja. Jacyś chętni do pomocy?
Re: VW 1200 Bimbasek
: 06 paź 2014 12:44
autor: Wiecman
Wybierasz sie na kamienice?
Re: VW 1200 Bimbasek
: 06 paź 2014 15:30
autor: wojciech
Zobaczę jak z silnikiem i czy w ogóle jest sprawny bo jest niby to po remoncie tylko ciekawe jakim, nie wiem czy pojadę nawet.