Przyczyna palenia bezpieczników świateł postojowych wykryta i usunięta
heh kto by pomyślał co mogło robić przebicie na masę, łącznik spod tylnej klapy od świateł postojowych stykał się czasami z masą raz na jakiś czas i paliło, zrobiłem i elektrykę przepatrzyłem sobie przy okazji
Gaźnik wyczyszczony, filtr paliwa wymieniony - stary był tak zasyfiony, że masakra. Wszystko fajnie, tylko coś nie mogę ustawić wolnych obrotów - nie chodzi równo, można powiedzieć, że się dusi od tej nierównowagi. Świece? Zamówiłem nowe W8AC BOSCH spróbuje je wymienić na czasie. A może elektrozawór tak jak u Tomka? Chociaż ten działa i nie jest patentowany. Ile obrotów powinny być odkręcone dysze od paliwa i powietrza do wstępnej regulacji? Nie wiem czy to wina źle wyregulowanego gaźnika czy coś innego, przed czyszczeniem gaźnika były podobne objawy w większym stopniu. Ktoś coś poradzi lub miał podobny problem?