VW 1200 Bimbasek

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: Bulikomaniak » 09 lip 2014 23:10

kasztan pisze:widoczność jest lepsza niż w garbusowych.
Niby jak? Przecież powierzchnia jest taka sama :) Wojciech nie ma teraz garbusowych lusterek.
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: kasztan » 09 lip 2014 23:19

Chodzi mi o to że prawe w garbie dupy nie urywa, to możesz przykrecic gdzie chcesz i wysterowac jak chcesz. Ja osobiscie bardzo czesto prawego używam, czesciej niż srodkowego.
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: wojciech » 19 lip 2014 18:10

Masz jakieś zdjęcia? Jak oryginalnie rozwiązany jest układ spryskiwaczy? Ja mam przerobione i chcę wykonać zasilanie z koła zapaskowego tylko nie mam tej całej reszty... Byłbym wdzięczny za zdjęcia :)
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: kasztan » 19 lip 2014 18:13

Zdjecia czego Ci są potrzebne? Ja mam jakiś silniczek, nie wiem czy oryginalny i dwa wężyki, jeden od silniczka do zbiorniczka a drugi do spryskiwacza. Do silniczka prąd z przełącznika wycieraczek bo mam akurat tam spryskiwacze mieć podłączone :) Jakbyś jutro do Krosna wpadł to byś zobaczyl wszystko co i jak a tymczasem uciekam na Kombi :D W Radymnie dziś koncertują :)
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: wojciech » 19 lip 2014 18:16

To miłego koncertowania :) ja chcę zrobić to bez użycia prądu, podejrzewam że mam tak samo jak Ty :) Dokladnie chodzi mi o włącznik natrysku bo nie wiem gdzie i jak ma być zamontowany.
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
kasztan
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 372
Rejestracja: 01 lut 2014 22:18
Lokalizacja: Strzyżów / Radymno

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: kasztan » 19 lip 2014 23:56

wojciech pisze: ja chcę zrobić to bez użycia prądu
To to już są za wysokie progi dla mnie :)
"Nie dyskutuj z debilem. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem."

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: Bulikomaniak » 22 lip 2014 12:35

W meksie jest to praktycznie tak samo rozwiązane jak w niemcach po 71 roku, nie pamiętam w którym roku wprowadzili ten inny pojemnik na płyn, ale zasadniczo zasada działania jest podobna. jeden wężyk z pojemnika na jeden króciec pokazany na zdjęciu, drugi z drugiego króćca na dyszę.

Obrazek
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: wojciech » 22 lip 2014 13:41

Tyle że ja tego nie mam... ja mam inne te przełączniki takie jak w golfie mk1 podobne czy takie były w mexach?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: Bulikomaniak » 22 lip 2014 13:49

Pokaż jakie masz :) Zawsze mogę się mylić ;) Możliwe, że meksy miały włącznik właśnie z pompką.
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: Scooty » 22 lip 2014 14:35

w mexie ii golfie masz juz inna wtyczke, i Panocku juz na prad.
Nie bedzie stylowo tylko nowoczesnie.

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: wojciech » 28 lip 2014 20:19

Ja mam to całkiem inne. Mam pompkę elektryczną. Chciałem podmienić na ten starszy patent :) A jeszcze mam pytanie jak mocno trzeba dokręcić zabezpieczenie (śrubę) od bębnów tylnych kół? Po zmianie łożysk 2 razy dokręcałem aby usunąć luz. Słyszałem na garbojamie od ludzi, że "Paaanie, to trza do***ać" i zastanawiam się jak mocno?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: Scooty » 28 lip 2014 22:59

350Nm ?

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: wojciech » 29 lip 2014 13:26

Dokręciłem na 310Nm. Zobaczymy jak to będzie z jazdą. Cieknie z gaźnika muszę wykręcić i zobaczyć.
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: wojciech » 29 lip 2014 20:58

Obczajone, muszę kupić taką uszczelkę jak ta w lewym górnym rogu http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s/2129.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; bo ona przecieka a paliwo leci na kolektor dolotowy i oblachowanie. Także narazie spokój. Będę zamawiał częsci do garba gdyby ktoś chciał ze mną zamówić to proszę o PW. Chyba że ktoś ma nowe takie uszczelki lub używane ale 100% szczelne na sprzedaż?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: VW 1200 Bimbasek

Post autor: Wiecman » 29 lip 2014 21:24

ja zawsze dokrecam na maxxxa ... a potem po kilku kilometrach dokrecam ponownie ... i jak narazie jest OK
przygotowania do ....

brak czasu ...

ODPOWIEDZ