VW 1200

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: VW 1200

Post autor: Scooty » 02 mar 2012 10:48

a w tunelu nie jest niegdzie mocowany ?
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 02 mar 2012 15:23

mocowany jest w 3 miejscach :D

pierwsze idąc od przodu jest toż za pedałami mniej więcej na wysokości śruby mocującej pedały (śruba bliżej siedzenia czyli druga od ściany grodziowej), kolejne mocowanie jest pod ręcznym wogóle niedostępne a ostatnie jest pod tylną ścianą grodziową...
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Bulikomaniak » 02 mar 2012 17:08

A jak jest mocowany do tylnych wideł? na uszczelce, czy jest wspawany?
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 02 mar 2012 19:25

obydwa końce wychodzące jeden z tunelu drugi z widły są zabezpieczane gumową tulejką by się woda nie dostawała a tulejka ma garba by nie wpadła... tak więc wymiana nie ejst problemem
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Bulikomaniak » 02 mar 2012 19:46

Coś mi się wydaje, ze będę musiał taka operację wykonać, bo już kawałek przewodu paliwowego straciłem...
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: VW 1200

Post autor: Scooty » 02 mar 2012 21:14

no ale jak trafiles w te 3 mocowania ?
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 02 mar 2012 22:28

trafiłem tylko w jedno mocowanie 2 pozostałe ominąłem założe jak będe rozcinal tunel jak go trzeba będzie robić...
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 20 cze 2012 18:33

W zeszłą środe znalazłem w koncu czas by zmienić aparat zaplonowy i sterowanie gaźników.
Aparat BOSCH-a 009 został zmieniony na Magnaspark II.

Po zmianie zachowuje się to trochę lepiej. Ale pozostało wyrególować zawory napewno na 3 i 4 cylindrze, kiedy nie wiem (zupełny brak czasu :( )

No i sterowanie gaźników jest o niebo lepsze od starego, pedał gazu jest miekszy niż przedtem. :)

Tak to się teraz przedstawia.

Obrazek

Jesli chodzi o wisząca sprężyne klapy to mam założone stand offy własnej produkcji i sprężyna jest za krótka :/
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: VW 1200

Post autor: Scooty » 20 cze 2012 18:43

cos tak pusto w komorze,a ile mocy :D
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 20 cze 2012 19:48

Cewka poszła na ściane grodziową i troche sie kable pochowały i tak jeszcze musze uporządkować je trochę.
No i planuje zasilanie gaźników puścić miedzianymi przewodami wtedy bedze porządek w komorze.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Wiecman » 21 cze 2012 06:58

co daja te miedziane przewody ?
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 21 cze 2012 07:58

+ 10 do satyfakcji ;)

Miedziane przewody sa trwalsze niz gumowe i lepiej to wygląda. Komora silnika jest bardziej upożądkowana. Jak odnajde zdjęcie to wrzuce.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: VW 1200

Post autor: dethim » 21 cze 2012 09:24

jaką moca charakteryzuje się ten silniczek ? :)

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 21 cze 2012 12:55

Ciężko mi jest powiedzieć jaką mocą się charakteryzuje ponieważ nie byłem jeszcze na hamowni.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
dostawca
DRIVER
DRIVER
Posty: 87
Rejestracja: 21 cze 2012 13:07
Lokalizacja: [RKR] Jedlicze/Krosno

Re: VW 1200

Post autor: dostawca » 21 cze 2012 13:22

Witam, no to już wiem dokąd porwano zielonego z Jedlicza ;)
Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ