VW 1200

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Bulikomaniak » 21 cze 2012 13:39

Na Garbojamie może zmierzysz moc :D
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 21 cze 2012 14:07

Nie zdąże wyregulować zaworów ani uszczelnić wydechu więc nie będzie to do końca wiadomo jaką ma dokładnie moc. Poza tym nie wiem czy będe na zlocie.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 21 cze 2012 18:33

co do przewodów paliwowych przykładowe zdjęcie ze standardową pompą paliwa i dwoma gaźnikami.

Obrazek

Ja myślałem o zamontowaniu przewodów na ścianie grodziowej ponieważ nie potrzebuję wypuszczać go na przód obudowy wiatraka.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Wiecman » 22 cze 2012 06:51

glupio to nie wyglada ... czyli caly przewod bedzie miedziany od tunelu ?
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 22 cze 2012 09:32

Tak na wyjsciu z tunelu będzie złączka a potem poprowadzony przewód do komory silnika. Tylko musze jeszcze rozwiązać podpięcie przewodów miedzianych do gaźników.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Wiecman » 22 cze 2012 14:54

a nie ma w gaznikach gwintu ?

bo mozna by zrobic w stylu przewodów hamulcowych
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 22 cze 2012 19:07

W gaźnikach nie ma gwintu nawet w solexach z tego co się dobrze orientuję to kruciec doprowadzający paliwo do gaźnika jest na wcisk wystarczy go zruszyć i bedzie przeciekało i pozostaje go ponownie wkleić. Natomiast w moich jest podwójne wejście w środku któego jest sitko do wyłapywania zanieczyszczeń i wszystko skręcane jest śrubą do korpusu gaźnika.

Coś się po prostu wymyśli albo pozostanie kawalek gumowego przewodu jako łącznik będzie łatwiej demontować choć chciałbym całkowicie się pozbyć gumowych przewodów z tyłu auta a pozostawić jedynie połaczenie gumowe bak-pompa paliwa-przewód paliwowy idący w tunelu, potem już wszystko miedziane.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Wiecman » 23 cze 2012 00:29

w Solex 28 PCI jest wejscie paliwowe na gwint ...
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 23 cze 2012 06:04

Miałem 31 solexa i było na wcisk.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 23 lip 2012 16:32

w tygodniu mój tato rozebral zacisk bo były z nim problemy okazalo się że tłoczki były osadzane na smarze który wszystko pozabijał wiec trzeba było oczyścić go całego.
Został odmalowany i dostal nowe gumki.
Na przeglądzie hamulce wyszły ok :D
Prawy tylny do podkręcenia tylko :D
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 11 kwie 2013 11:43

Od poniedziałku było ciepło więc można było coś popracować przy garbie.
Zostały więc wymienione błotniki z reflektorami, kierunki z błotników poszły w odstawkę, natomiast tylne boczne szyby zastąpione zostały uchylnymi.
Zdjęcia na blogu http://www.vw-garbus.blogspot.com (kliknijcie w reklamy po prawej jeśli to nie problem ;) )
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Bulikomaniak » 11 kwie 2013 14:50

Z tymi światłami wygląda zdecydowanie lepiej. Co do szyb... Z tyłu wygląda jakby miał skrzela :D (oczywiście podoba mi się)


Jest problem, mam blokadę reklam :(
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Sokol » 11 kwie 2013 19:03

teraz sie ladnie prezentuje :) a nawet bardzo ladnie

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: VW 1200

Post autor: wojciech » 11 kwie 2013 19:10

No no podoba się ;) a co ze starymi pionowymi błotnikami?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: VW 1200

Post autor: Spaider » 11 kwie 2013 20:29

Stare pionowe są na sprzedaż. Jest ogłoszenie puszczone http://www.kaferklub.proste.pl/phpBB3/v ... =11&t=2787
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

ODPOWIEDZ