Moja czarna Perełka:)

Tu przedstawiamy nasze Garbusy

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Daras
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 358
Rejestracja: 09 wrz 2009 22:40
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Moja czarna Perełka:)

Post autor: Daras » 09 wrz 2009 23:30

Przedstawiam wszystkim Pere?k?:)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011 18:17 przez Daras, łącznie zmieniany 1 raz.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!

Awatar użytkownika
Esek
DRIVER
DRIVER
Posty: 226
Rejestracja: 15 lis 2007 13:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Esek » 10 wrz 2009 00:40

heja

no pieknie sie prezentuje, bardzo ladne foty!
 
[img]http://img386.imageshack.us/img386/747/banerekvw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 10 wrz 2009 08:47

Na podwojnych gazniczkach :D
Szkoda ze 1300, daloby rade wiecej :)
Co on taki wysoki, to wersja Off-Road ? 8)

Poza tym ladny, w koncu to 1303 jak moj :D
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Daras
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 358
Rejestracja: 09 wrz 2009 22:40
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Daras » 10 wrz 2009 08:57

Nie jestem pewien czy to jest 1300. Tyle jest napisane w papierach, ale typek od którego go kupowa?em powiedzia? ze wsadzi? we? silnik 1,6 z ogóra:) Nie wiem co o tym my?le?.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 10 wrz 2009 09:05

Papier wszystko przyjmie, ja mam tez bledy.
A kto nie ma ?
Silniczek 1,6 to fajne serducho, tylko coby zarzniety nie byl.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Daras
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 358
Rejestracja: 09 wrz 2009 22:40
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Daras » 10 wrz 2009 09:16

To nie to ze mam b??dy. Oryginalnie w tej bryczce by? pono? silnik 1300 ale dla gostka by?o to za ma?o i wsadzi? wi?kszy a w papierach zosta?a mniejsza pojemno??:) Wed?ug mnie silnik jest do regulacji, poniewa? zjada bardzo du?o paliwa, tylko ze u mnie nie ma raczej mechaników którzy umiej? regulowa? zap?on i ga?niki w garbach;/ by?em u jednego to mi powiedzia? ze lewy ga?nik mam do wymiany i ?e nie warto regulowa? przed wymian?...
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Sokol » 10 wrz 2009 10:19

przyjedz wyregulujemy :D ogolem garb super :) felgi fajne :P

Awatar użytkownika
Daras
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 358
Rejestracja: 09 wrz 2009 22:40
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Daras » 10 wrz 2009 10:23

Nie wyrobi?bym na paliwo na tak d?ugiej trasie;(;p
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 10 wrz 2009 10:43

To trzeba nabyc silnik 1200, i na takim jazda przez Polske to przyjemnosc dla oczu, duszy i portfela :)
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Sokol » 10 wrz 2009 11:33

Scooty pisze:To trzeba nabyc silnik 1200, i na takim jazda przez Polske to przyjemnosc dla oczu, duszy i portfela :)

o dokladnie :-)

Awatar użytkownika
Esek
DRIVER
DRIVER
Posty: 226
Rejestracja: 15 lis 2007 13:53
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Esek » 12 wrz 2009 01:44

Sokol pisze:
Scooty pisze:To trzeba nabyc silnik 1200, i na takim jazda przez Polske to przyjemnosc dla oczu, duszy i portfela :)

o dokladnie :-)
moge sie zamienic ;) tzn na silniki oczywiscie!
 
[img]http://img386.imageshack.us/img386/747/banerekvw.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 12 wrz 2009 09:52

Szkoda sie pozbywac 2-dolotu, lepiej sobie kup 1200.

Gdybym mial na zbyciu 1,2 to moze bym chapnal od ciebnie ten silnik :D
Trzeba by go obejrzec co tam wlasciciwe siedzi :)

Jak to nie tajemnica to podaj pierwsze litery jakie masz na bloku tuz pod podstawa alternatora.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Daras
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 358
Rejestracja: 09 wrz 2009 22:40
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Daras » 14 wrz 2009 13:03

Tajemnic? to nie jest. S?k w tym ?e nie ma tam ?adnych literek a tylko to: 932963
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!

Awatar użytkownika
Daras
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 358
Rejestracja: 09 wrz 2009 22:40
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Re: Moja czarna Pere?ka:)

Post autor: Daras » 12 mar 2011 18:53

I w końcu przyszła pogoda, która pozwala zrobić Garba jak należy:)
Od kilku dni walczyłem z tapicerką podłogi.
Wynik moich zmagań widać na zdjęciach poniżej


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Robiłem to pierwszy raz i nie jest idealnie, ale ja jestem bardziej niż bardzo zadowolony z końcowego efektu.
Garb mój stoi rozłożony już prawie półtora roku. Przez ten czas wymieniłem cały układ hamulcowy, dorwałem silnik Garbowy 1,2 , zrobiłem od podstaw całą nowa elektrykę i pozbyłem się wielu wieeelu przedziwnych patentów zastosowanych przez poprzedniego właściciela. Najgorsze i tak przede mną. Mam do zrobienia samolot bo dziurawy jest jak sito no i blacharkę. Na razie jest jak jest, ja jestem zadowolony z postępu prac:)
Tak wygląda mój Garb na dzień dzisiejszy.

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Moją misją jest wyjechanie nim na drogi w niedługim czasie.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: Moja czarna Pere?ka:)

Post autor: wojciech » 12 mar 2011 19:20

Przyjedziesz nim na III Spęęd?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

ODPOWIEDZ