Strona 2 z 3

Re: Mój type 4 2.0

: 25 mar 2013 23:43
autor: shao
Coś drgnęło :)
złożyłem drugą stronę

Re: Mój type 4 2.0

: 25 mar 2013 23:54
autor: Wiecman
pomalowales blok?

nie wiem czy to dobry pomysl?!

masz juz kolo pasowe?

Re: Mój type 4 2.0

: 26 mar 2013 00:21
autor: shao
Blok już dawno pomalowałem. Już się farba zdążyła ułożyć.
Czy dobry to pomysł zobaczymy. Ale nie mógł tak zostać jak po umyciu bo to był naprawdę szary ameliniowy brzydal :wink:

O kole to jeszcze nie myślałem nawet. Jakie są opcje?
Chce jeszcze założyć popychacze i koniki osłony i dekle na głowice. Tylko jeszcze nie są gotowe.

Re: Mój type 4 2.0

: 26 mar 2013 08:22
autor: Wiecman
jest opcja kupna gotowego ale drogo ....
jest opcja przerobki z t1 na t4


co do bloku .. to mozna bylo wyszkielkowac i napewno lepiej by wygladal

Re: Mój type 4 2.0

: 26 mar 2013 10:20
autor: shao
o lol. Nie chce się bawić w szkiełkowanie, zwłaszcza że środek był już gotowy, więc po co wszsytko jeszcze raz rozdzierać i szkiełkować.
A co do szkiełkowania samego to o to trzeba dbać bo tak samo efekt może zniknąć. A jak w takim silniku można dbać jak wszystko jest przykryte. Malowałem już w garbusie i trzyma się i efekt jest bardzo ładny. Tu będzie jeszcze lepszy :)
Koło będę w takim razie przerabiał z t1

Re: Mój type 4 2.0

: 26 mar 2013 11:05
autor: Wiecman
farba na bloku jakos do mnie nie przemawia ... no chyba ze to jest jakas specjalna na wysokie temperatury

Re: Mój type 4 2.0

: 24 cze 2013 15:01
autor: shao
Miałem chwile natchnienia
A i przy okazji zapraszam na firmowego facebooka i polubienia :)

https://www.facebook.com/classicspeed1" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mój type 4 2.0

: 24 cze 2013 15:01
autor: shao
..

Re: Mój type 4 2.0

: 23 sty 2014 22:58
autor: dethim
tenat dawno nie ruszany. Cos sie dzieje teraz z silniczkiem ?

Re: Mój type 4 2.0

: 29 sty 2014 19:36
autor: shao
Bardzo powoli do przodu. Akuratnie coś znowu przybyło
Macie gdzieś coś konkretnego na temat kół pasowych? Mój CU ma koło na 5 śrub, a mam teraz też takie jak na zdjęciu. Szukam jakichś informacji na temat jak to spasować z krótką skrzynią garbusową

Re: Mój type 4 2.0

: 30 sty 2014 01:06
autor: Wiecman
chyba nie kolo pasowe tylko kolo zamachowe na 5 srob?

Re: Mój type 4 2.0

: 30 sty 2014 13:00
autor: shao
Trochę chory jestem to i głupoty piszę:P tak, chodzi mi o koło zamachowe, bo z kołem pasowym nie ma większego problemu

Re: Mój type 4 2.0

: 30 sty 2014 22:23
autor: Wiecman
nie zabardzo sie da ...

slyszalem i jednym sposobie ... wycinasz 4 dziury ... wspawujesz 5 dziur ... pod warunkami:
1. wszystko bedzie idealnie proste
2. najlepiej wspawac to nie w kole tylko w elipsie .... tak zeby bardziej wzmocnic kolo zamachowe przed obroceniem

nie wiem czy nie lepiej kupic kolo zamachowe 228mm i poskrobac w skrzyni biergow ... no chyba ze wydac 720 zloty i problem zniknie

http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s_id=12772" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Mój type 4 2.0

: 02 lut 2014 19:24
autor: shao
To duże oryginalne od t3 mam. Muszę je dokładnie zmierzyć.
Był pomysł aby wstawić środek, ale to jest żeliwo, a wiadomo jak to jest ze spawaniem tego.
Żeby było porządnie to trzeba dopasować skrzynie do dużego zamachu, albo znaleźć po taniości mniejsze ale na 5 śrub i uszczelniacz type4. Zobaczymy

Re: Mój type 4 2.0

: 02 lut 2014 21:58
autor: Wiecman
chyba ze wytoczyc kolo zamachowe ... a "zabki" przelozyc