Mój type 4 2.0

Rozmowy tylko o Type 4

Moderator: Renifer

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 25 mar 2013 23:43

Coś drgnęło :)
złożyłem drugą stronę
Załączniki
2 015.jpg
2 015.jpg (78.51 KiB) Przejrzano 4779 razy
2 014.jpg
2 014.jpg (99.27 KiB) Przejrzano 4779 razy
2 012.jpg
2 012.jpg (98.56 KiB) Przejrzano 4779 razy

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 25 mar 2013 23:54

pomalowales blok?

nie wiem czy to dobry pomysl?!

masz juz kolo pasowe?
przygotowania do ....

brak czasu ...

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 26 mar 2013 00:21

Blok już dawno pomalowałem. Już się farba zdążyła ułożyć.
Czy dobry to pomysł zobaczymy. Ale nie mógł tak zostać jak po umyciu bo to był naprawdę szary ameliniowy brzydal :wink:

O kole to jeszcze nie myślałem nawet. Jakie są opcje?
Chce jeszcze założyć popychacze i koniki osłony i dekle na głowice. Tylko jeszcze nie są gotowe.

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 26 mar 2013 08:22

jest opcja kupna gotowego ale drogo ....
jest opcja przerobki z t1 na t4


co do bloku .. to mozna bylo wyszkielkowac i napewno lepiej by wygladal
przygotowania do ....

brak czasu ...

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 26 mar 2013 10:20

o lol. Nie chce się bawić w szkiełkowanie, zwłaszcza że środek był już gotowy, więc po co wszsytko jeszcze raz rozdzierać i szkiełkować.
A co do szkiełkowania samego to o to trzeba dbać bo tak samo efekt może zniknąć. A jak w takim silniku można dbać jak wszystko jest przykryte. Malowałem już w garbusie i trzyma się i efekt jest bardzo ładny. Tu będzie jeszcze lepszy :)
Koło będę w takim razie przerabiał z t1

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 26 mar 2013 11:05

farba na bloku jakos do mnie nie przemawia ... no chyba ze to jest jakas specjalna na wysokie temperatury
przygotowania do ....

brak czasu ...

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 24 cze 2013 15:01

Miałem chwile natchnienia
A i przy okazji zapraszam na firmowego facebooka i polubienia :)

https://www.facebook.com/classicspeed1" onclick="window.open(this.href);return false;
Załączniki
2013-06-20 19.17.57.jpg
2013-06-20 19.17.57.jpg (109.01 KiB) Przejrzano 4746 razy
2013-06-19 13.57.55.jpg
2013-06-19 13.57.55.jpg (97.71 KiB) Przejrzano 4746 razy
2013-06-19 13.40.24.jpg
2013-06-19 13.40.24.jpg (91.55 KiB) Przejrzano 4746 razy
Ostatnio zmieniony 24 cze 2013 15:07 przez shao, łącznie zmieniany 1 raz.

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 24 cze 2013 15:01

..
Załączniki
2013-06-20 21.13.45.jpg
2013-06-20 21.13.45.jpg (85.81 KiB) Przejrzano 4746 razy
2013-06-20 21.13.35.jpg
2013-06-20 21.13.35.jpg (100.4 KiB) Przejrzano 4746 razy

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: dethim » 23 sty 2014 22:58

tenat dawno nie ruszany. Cos sie dzieje teraz z silniczkiem ?

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 29 sty 2014 19:36

Bardzo powoli do przodu. Akuratnie coś znowu przybyło
Macie gdzieś coś konkretnego na temat kół pasowych? Mój CU ma koło na 5 śrub, a mam teraz też takie jak na zdjęciu. Szukam jakichś informacji na temat jak to spasować z krótką skrzynią garbusową
Załączniki
2014-01-24 13.06.21.jpg
2014-01-24 13.06.21.jpg (84.63 KiB) Przejrzano 4192 razy
2014-01-24 13.06.08.jpg
2014-01-24 13.06.08.jpg (105.26 KiB) Przejrzano 4192 razy

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 30 sty 2014 01:06

chyba nie kolo pasowe tylko kolo zamachowe na 5 srob?
przygotowania do ....

brak czasu ...

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 30 sty 2014 13:00

Trochę chory jestem to i głupoty piszę:P tak, chodzi mi o koło zamachowe, bo z kołem pasowym nie ma większego problemu

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 30 sty 2014 22:23

nie zabardzo sie da ...

slyszalem i jednym sposobie ... wycinasz 4 dziury ... wspawujesz 5 dziur ... pod warunkami:
1. wszystko bedzie idealnie proste
2. najlepiej wspawac to nie w kole tylko w elipsie .... tak zeby bardziej wzmocnic kolo zamachowe przed obroceniem

nie wiem czy nie lepiej kupic kolo zamachowe 228mm i poskrobac w skrzyni biergow ... no chyba ze wydac 720 zloty i problem zniknie

http://www.garbusy.home.pl/sklep/catalo ... s_id=12772" onclick="window.open(this.href);return false;
przygotowania do ....

brak czasu ...

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 02 lut 2014 19:24

To duże oryginalne od t3 mam. Muszę je dokładnie zmierzyć.
Był pomysł aby wstawić środek, ale to jest żeliwo, a wiadomo jak to jest ze spawaniem tego.
Żeby było porządnie to trzeba dopasować skrzynie do dużego zamachu, albo znaleźć po taniości mniejsze ale na 5 śrub i uszczelniacz type4. Zobaczymy

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 02 lut 2014 21:58

chyba ze wytoczyc kolo zamachowe ... a "zabki" przelozyc
przygotowania do ....

brak czasu ...

ODPOWIEDZ