Mój type 4 2.0

Rozmowy tylko o Type 4

Moderator: Renifer

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 13 cze 2012 08:49

W końcu się za niego wziąłem. Czyli zacząłem czyszczenie :)
Obrazek

Obrazek


Jakiś czas później:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Muszę upolować w sensownej cenie osłony popychaczy

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 13 cze 2012 13:56

CU ?

bedziesz go rozpolawial ?

jakie masz plany ?
przygotowania do ....

brak czasu ...

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 13 cze 2012 17:42

Co znaczy CU?
Nie będę go rozpoławiał bo środek jest złożony na zero także nie ma go co drugi raz rozdzierać.
Pójdzie na niego kolor, potem głowice trzeba zainstalować a następnie oblachowanie góre zrobić.
Zasilanie będzie na dwóch gaźnikach ale takich jak szły w transporterze.
Ogólnie to tak przy okazji robię żeby się nie nudzić :wink:

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Sokol » 13 cze 2012 18:10

CU to oznaczenie silnika.

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 13 cze 2012 18:14

Jak tak to chyba CU :blackeye:

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 13 cze 2012 18:40

na bloku Ci pisze ...
przygotowania do ....

brak czasu ...

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 14 cze 2012 11:37

Jest CU na bloku. Wcześniej nie zwróciłem uwagi.

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 11 lip 2012 10:12

Nowe foty już niebawem. Ale mam pytanie. Do tego aparatu zapłonowego jest potrzeby jakiś moduł sterujący? Jak to wygląda?

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: Wiecman » 11 lip 2012 15:37

jaki masz aparat zaplonowy ?
przygotowania do ....

brak czasu ...

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 12 lip 2012 13:51

Zobaczę jakie są dokładnie oznaczenia.

A sam silnik trochę wyglądu nabrał :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: wojciech » 12 lip 2012 16:45

To jakaś specjalna farba?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 12 lip 2012 19:00

Chodziłem, szukałem specjalnej, aż w końcu się dowiedziałem że najlepsza jest olejna :blackeye:

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 28 sie 2012 18:43

Delikatny update części :)
Wyciągam zawory z głowic i robię obróbkę kanałów. Będzie szybciej paliwo ciekło do odchłani :P
Małe pytanie. W kolektorach dolotowych są dwa wyjścia na jakieś podciśnienia. Ile potrzebuje? W garbie tylko jedno chyba? Drugie można na stałe zatkać?
Załączniki
gaźniki.jpg
gaźniki.jpg (149.99 KiB) Przejrzano 7105 razy

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 12 paź 2012 13:50

Pójdą oryginalne blachy pod cylindry
Załączniki
10.jpg
10.jpg (135.1 KiB) Przejrzano 7040 razy

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: Mój type 4 2.0

Post autor: shao » 22 paź 2012 10:00

update http://classicspeed.pl/?silnik-type-4-2.0-cu,122" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ