Strona 1 z 3

Mój type 4 2.0

: 13 cze 2012 08:49
autor: shao
W końcu się za niego wziąłem. Czyli zacząłem czyszczenie :)
Obrazek

Obrazek


Jakiś czas później:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Muszę upolować w sensownej cenie osłony popychaczy

Re: Mój type 4 2.0

: 13 cze 2012 13:56
autor: Wiecman
CU ?

bedziesz go rozpolawial ?

jakie masz plany ?

Re: Mój type 4 2.0

: 13 cze 2012 17:42
autor: shao
Co znaczy CU?
Nie będę go rozpoławiał bo środek jest złożony na zero także nie ma go co drugi raz rozdzierać.
Pójdzie na niego kolor, potem głowice trzeba zainstalować a następnie oblachowanie góre zrobić.
Zasilanie będzie na dwóch gaźnikach ale takich jak szły w transporterze.
Ogólnie to tak przy okazji robię żeby się nie nudzić :wink:

Re: Mój type 4 2.0

: 13 cze 2012 18:10
autor: Sokol
CU to oznaczenie silnika.

Re: Mój type 4 2.0

: 13 cze 2012 18:14
autor: shao
Jak tak to chyba CU :blackeye:

Re: Mój type 4 2.0

: 13 cze 2012 18:40
autor: Wiecman
na bloku Ci pisze ...

Re: Mój type 4 2.0

: 14 cze 2012 11:37
autor: shao
Jest CU na bloku. Wcześniej nie zwróciłem uwagi.

Re: Mój type 4 2.0

: 11 lip 2012 10:12
autor: shao
Nowe foty już niebawem. Ale mam pytanie. Do tego aparatu zapłonowego jest potrzeby jakiś moduł sterujący? Jak to wygląda?

Re: Mój type 4 2.0

: 11 lip 2012 15:37
autor: Wiecman
jaki masz aparat zaplonowy ?

Re: Mój type 4 2.0

: 12 lip 2012 13:51
autor: shao
Zobaczę jakie są dokładnie oznaczenia.

A sam silnik trochę wyglądu nabrał :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: Mój type 4 2.0

: 12 lip 2012 16:45
autor: wojciech
To jakaś specjalna farba?

Re: Mój type 4 2.0

: 12 lip 2012 19:00
autor: shao
Chodziłem, szukałem specjalnej, aż w końcu się dowiedziałem że najlepsza jest olejna :blackeye:

Re: Mój type 4 2.0

: 28 sie 2012 18:43
autor: shao
Delikatny update części :)
Wyciągam zawory z głowic i robię obróbkę kanałów. Będzie szybciej paliwo ciekło do odchłani :P
Małe pytanie. W kolektorach dolotowych są dwa wyjścia na jakieś podciśnienia. Ile potrzebuje? W garbie tylko jedno chyba? Drugie można na stałe zatkać?

Re: Mój type 4 2.0

: 12 paź 2012 13:50
autor: shao
Pójdą oryginalne blachy pod cylindry

Re: Mój type 4 2.0

: 22 paź 2012 10:00
autor: shao
update http://classicspeed.pl/?silnik-type-4-2.0-cu,122" onclick="window.open(this.href);return false;