Strona 1 z 1
Plusy i Minusy T4
: 23 kwie 2011 00:18
autor: Wiecman
+ trwalsze od silnikow typ 1
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej
- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe
Re: Plusy i Minusy T4
: 23 kwie 2011 07:45
autor: Scooty
A :
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?
Re: Plusy i Minusy T4
: 23 kwie 2011 08:17
autor: Wiecman
Scooty pisze:A :
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?
+ flanszy nie potrzeba
+-sprzegło jest inne bo 225mm i 215mm ale jest opcja 200mm
+-przy innym oblachowaniu nic nie trzeba przerabiac
Re: Plusy i Minusy T4
: 23 kwie 2011 12:42
autor: Daras
W przypadku mojego t4 była potrzeba szlifowania skrzyni biegów żeby koło zamachowe o nic nie haczyło.
Re: Plusy i Minusy T4
: 23 kwie 2011 19:46
autor: Wiecman
Daras pisze:W przypadku mojego t4 była potrzeba szlifowania skrzyni biegów żeby koło zamachowe o nic nie haczyło.
w takim razie miales wieksze kolo zamachowe jak 200mm ...
Re: Plusy i Minusy T4
: 23 kwie 2011 20:19
autor: Daras
No jak mierzyłem je dla Szabli to wyszło ok 230 mm.
Re: Plusy i Minusy T4
: 24 kwie 2011 10:32
autor: Sokol
Szabla bedzie szlifowal
byla 2.0 ale i 1.8 prawda? cos wiecej?
Re: Plusy i Minusy T4
: 24 kwie 2011 10:51
autor: Szablowlosy
nie będzie już szlifował
Re: Plusy i Minusy T4
: 24 kwie 2011 13:52
autor: Wiecman
co mniejsze kolo znalazles?
Re: Plusy i Minusy T4
: 25 kwie 2011 01:15
autor: Renifer
Wiecman pisze:+ trwalsze od silnikow typ 1
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej
- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe
Lepsze do szybkiej ulicznej jazdy ? Powiedziałbym że do ulicznego ścigania jkieślepsze wcale nie są.
Chyba raczej lepsze do jazdy po autostradac lub w trasie gdzie chcemy długo trzymac auto na wysokich prędkościach.
Generanie sam silnik TYP IV jes lepszy własnie głównie poprzez wytrzymałość.
Re: Plusy i Minusy T4
: 20 kwie 2012 10:44
autor: dethim
czy najmocniejszy silnik ma ok 70 km ? mozna latwo podniesc moc montujac np podwojne gazniki ?
generalnie
chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1
Re: Plusy i Minusy T4
: 20 kwie 2012 12:30
autor: Sokol
dethim pisze:czy najmocniejszy silnik ma ok 70 km ? mozna latwo podniesc moc montujac np podwojne gazniki ?
generalnie
chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1
tak... mi sie wydaje
Re: Plusy i Minusy T4
: 21 kwie 2012 07:59
autor: Wiecman
w GB 2.0 bylo 80 koni ....
gaznikami napewno wziekszysz moc ... moze chyba ze chcesz ingerowac w dol silnika ... tzn we wnetrznosci ...
Re: Plusy i Minusy T4
: 16 kwie 2013 11:52
autor: dethim
jaki jest koszt silnika np 2.0 na chodzie ?
orientacyjnie...
Re: Plusy i Minusy T4
: 18 kwie 2013 08:25
autor: Wiecman
kolo 2 trzeba dac ... chociaz zdarzja sie okazje
po remoncie z 4