Strona 1 z 1

Plusy i Minusy T4

: 23 kwie 2011 00:18
autor: Wiecman
+ trwalsze od silnikow typ 1
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej


- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe

Re: Plusy i Minusy T4

: 23 kwie 2011 07:45
autor: Scooty
A :
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?

Re: Plusy i Minusy T4

: 23 kwie 2011 08:17
autor: Wiecman
Scooty pisze:A :
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?
+ flanszy nie potrzeba
+-sprzegło jest inne bo 225mm i 215mm ale jest opcja 200mm
+-przy innym oblachowaniu nic nie trzeba przerabiac

Re: Plusy i Minusy T4

: 23 kwie 2011 12:42
autor: Daras
W przypadku mojego t4 była potrzeba szlifowania skrzyni biegów żeby koło zamachowe o nic nie haczyło.

Re: Plusy i Minusy T4

: 23 kwie 2011 19:46
autor: Wiecman
Daras pisze:W przypadku mojego t4 była potrzeba szlifowania skrzyni biegów żeby koło zamachowe o nic nie haczyło.
w takim razie miales wieksze kolo zamachowe jak 200mm ...

Re: Plusy i Minusy T4

: 23 kwie 2011 20:19
autor: Daras
No jak mierzyłem je dla Szabli to wyszło ok 230 mm.

Re: Plusy i Minusy T4

: 24 kwie 2011 10:32
autor: Sokol
Szabla bedzie szlifowal ;-) byla 2.0 ale i 1.8 prawda? cos wiecej?

Re: Plusy i Minusy T4

: 24 kwie 2011 10:51
autor: Szablowlosy
nie będzie już szlifował ;)

Re: Plusy i Minusy T4

: 24 kwie 2011 13:52
autor: Wiecman
co mniejsze kolo znalazles?

Re: Plusy i Minusy T4

: 25 kwie 2011 01:15
autor: Renifer
Wiecman pisze:+ trwalsze od silnikow typ 1
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej


- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe
Lepsze do szybkiej ulicznej jazdy ? Powiedziałbym że do ulicznego ścigania jkieślepsze wcale nie są.

Chyba raczej lepsze do jazdy po autostradac lub w trasie gdzie chcemy długo trzymac auto na wysokich prędkościach.

Generanie sam silnik TYP IV jes lepszy własnie głównie poprzez wytrzymałość.

Re: Plusy i Minusy T4

: 20 kwie 2012 10:44
autor: dethim
czy najmocniejszy silnik ma ok 70 km ? mozna latwo podniesc moc montujac np podwojne gazniki ?
generalnie :) chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1

Re: Plusy i Minusy T4

: 20 kwie 2012 12:30
autor: Sokol
dethim pisze:czy najmocniejszy silnik ma ok 70 km ? mozna latwo podniesc moc montujac np podwojne gazniki ?
generalnie :) chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1
tak... mi sie wydaje :D

Re: Plusy i Minusy T4

: 21 kwie 2012 07:59
autor: Wiecman
w GB 2.0 bylo 80 koni ....

gaznikami napewno wziekszysz moc ... moze chyba ze chcesz ingerowac w dol silnika ... tzn we wnetrznosci ...

Re: Plusy i Minusy T4

: 16 kwie 2013 11:52
autor: dethim
jaki jest koszt silnika np 2.0 na chodzie ?
orientacyjnie...

Re: Plusy i Minusy T4

: 18 kwie 2013 08:25
autor: Wiecman
kolo 2 trzeba dac ... chociaz zdarzja sie okazje

po remoncie z 4