Plusy i Minusy T4

Rozmowy tylko o Type 4

Moderator: Renifer

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Plusy i Minusy T4

Post autor: Wiecman » 23 kwie 2011 00:18

+ trwalsze od silnikow typ 1
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej


- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8663
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Scooty » 23 kwie 2011 07:45

A :
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Wiecman » 23 kwie 2011 08:17

Scooty pisze:A :
- wymagana jakies flansze ?
- inne sprzeglo ?
- przerobki w komorze silnika ?
+ flanszy nie potrzeba
+-sprzegło jest inne bo 225mm i 215mm ale jest opcja 200mm
+-przy innym oblachowaniu nic nie trzeba przerabiac
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Daras
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 358
Rejestracja: 09 wrz 2009 22:40
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Daras » 23 kwie 2011 12:42

W przypadku mojego t4 była potrzeba szlifowania skrzyni biegów żeby koło zamachowe o nic nie haczyło.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Wiecman » 23 kwie 2011 19:46

Daras pisze:W przypadku mojego t4 była potrzeba szlifowania skrzyni biegów żeby koło zamachowe o nic nie haczyło.
w takim razie miales wieksze kolo zamachowe jak 200mm ...
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Daras
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 358
Rejestracja: 09 wrz 2009 22:40
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Daras » 23 kwie 2011 20:19

No jak mierzyłem je dla Szabli to wyszło ok 230 mm.
Opis zajścia i przejścia przez wyjście!!

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5089
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Sokol » 24 kwie 2011 10:32

Szabla bedzie szlifowal ;-) byla 2.0 ale i 1.8 prawda? cos wiecej?

Awatar użytkownika
Szablowlosy
MASTER
MASTER
Posty: 673
Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
Lokalizacja: Nowa Dęba
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Szablowlosy » 24 kwie 2011 10:51

nie będzie już szlifował ;)

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Wiecman » 24 kwie 2011 13:52

co mniejsze kolo znalazles?
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Renifer » 25 kwie 2011 01:15

Wiecman pisze:+ trwalsze od silnikow typ 1
+ lepsze do szybkiej jazdy ulicznej


- drozsze czesci
- inne oblachowanie niz standardowe
Lepsze do szybkiej ulicznej jazdy ? Powiedziałbym że do ulicznego ścigania jkieślepsze wcale nie są.

Chyba raczej lepsze do jazdy po autostradac lub w trasie gdzie chcemy długo trzymac auto na wysokich prędkościach.

Generanie sam silnik TYP IV jes lepszy własnie głównie poprzez wytrzymałość.
Podkarpaciu gratulujemy Wieśmaka.

http://www.futsal.heiro.pl

MF - reaktywacja trwa
Obrazek

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: dethim » 20 kwie 2012 10:44

czy najmocniejszy silnik ma ok 70 km ? mozna latwo podniesc moc montujac np podwojne gazniki ?
generalnie :) chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5089
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Sokol » 20 kwie 2012 12:30

dethim pisze:czy najmocniejszy silnik ma ok 70 km ? mozna latwo podniesc moc montujac np podwojne gazniki ?
generalnie :) chcialbym sie dowiedziec czy duzo trzeba wsadzic w taki silnik aby podniesc moc, np w stosunku do typa 1
tak... mi sie wydaje :D

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Wiecman » 21 kwie 2012 07:59

w GB 2.0 bylo 80 koni ....

gaznikami napewno wziekszysz moc ... moze chyba ze chcesz ingerowac w dol silnika ... tzn we wnetrznosci ...
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: dethim » 16 kwie 2013 11:52

jaki jest koszt silnika np 2.0 na chodzie ?
orientacyjnie...

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7850
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Plusy i Minusy T4

Post autor: Wiecman » 18 kwie 2013 08:25

kolo 2 trzeba dac ... chociaz zdarzja sie okazje

po remoncie z 4
przygotowania do ....

brak czasu ...

ODPOWIEDZ