kopu?ka i sprawa pradów

Tu opisujemy nasze problemy z kluczami :)

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Coyot
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 268
Rejestracja: 28 maja 2007 09:24
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

kopu?ka i sprawa pradów

Post autor: Coyot » 11 cze 2007 12:53

wymieni?em w pomara?czce kopu?ke i kable i nie gada :(

stare kable by?y jakos tak dziwnie pozak?adane, wi?c jak zmienia?em kopu?ke to wzio?em postawi?em sobie obok pomara?czki zielenine mojej Mutter i podpio?em identycznie i tu zonk nie pali :(

powiedzcie mi jak sa numeroane cylindry i jaka ma by? kolejno?c pod?acvzenie kabli , bo spotka?em sie w schematach z dwoma numerowaniami a mianowicie
1-4-3-2 oraz 1-3-4-2

powiedzcie mi jeszcze gdzie wpiac 1 cylinder :0 jest na kopu?ce jako? to oznaczone ??

wiem ?e mo?e byc aparat odwrócony o 180 stopni ale z tym juz dojde jako?

jak nie bedzie chcia?o gada? to sie przepnie :)

i sprawa cewki :0

jeden kabel oczywi?cie do kopulki gruby to nie ma co szuka?

i sa jeszcze tnne kable :)

do jednego /wychodz? tam 2 wpi?cia/ wpinam kabelek od aparatu zap?onowego

a do drógiego /wychodza tam 3 wpi?cia/ wpinam kablki od: ga?nika, wstecznego /tak mi sie wydaje / i od bezpieczników /czarny kabelek wychodz?cy z wi?zki/
czy dobrze mi sie wydaje czy jako? inaczej to ma i?? ??

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Renifer » 11 cze 2007 13:09

Na aparacie jest kreska. Zle podpiales kable.

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 11 cze 2007 13:50

zap?on w garbie to 1432
?ci?gnij kopu?k? zap?onow? i poszukaj na obudowie aparatu zap?onowego znaku (kreska wybita na kancie obudowy) i tak ustaw ko?o pasowe, ?eby pale wskazywa? mniej wi?cej ten znak. Oznacza to, ?e palec stoi na pierwszym cylindrze - zapnij na kopu?k? kabel WN pierwszego cylindra, potem 4, 3 i na koniec 2. Potem najpro?ciej wzi??? lampk? i wst?pnie ustawi? zap?on. Przy takim pod??czeniu kabli silnik powiniem zacz?? pracowa? - potem do dok?adnego ustawienia zap?onu u?yj lampy stroboskopowej i ma by? wszystko OK
Powodzenia
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Coyot
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 268
Rejestracja: 28 maja 2007 09:24
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Coyot » 11 cze 2007 13:53

Renifer pisze:Zle podpiales kable.
mówisz o tych przy cewce ??

z kopu?ka dzis sie bede bawi? w przerwie miedzy koszeniem trawy :0 u Mutter na Ranczo

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 11 cze 2007 14:05

przy cewce nie bardzo jest jak co pomiesza? - z jednego bolca (oznaczony chba jako 1 jak dobrze pami?tam) odchodzi jeden kabel gruby do aparatu zap?onowego a do bolców z drugiej strony zapinasz reszt? - + po stacyjce, elektrozawór + ssanie i ?wiat?o cofania.

A Renifer mówi? o kablach WN przy kopu?ce

ale mo?e co? pokr?ci?e? przy cewce - chyba, ?e j? obruci?e? i ?le podpio?e? kable, ale ..... niebardzo, bo z jednej strony musisz mie? 3 spinki wi?c na drug? tego nie podepniesz

jakby co? dalej nie chia?o wspó?pracowa? to pisz - mo?e co? poradzimy :D :D
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Coyot
MECHANIC
MECHANIC
Posty: 268
Rejestracja: 28 maja 2007 09:24
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Coyot » 12 cze 2007 08:49

zagada? :)

?ciagno?em kopu?ke znalaz?em naci?cie na aparacie i za?ozy?em tam nr 1 i dalej wg starych s?owia?skich zapisów 4-3-2

sprawdzi?em cewke, wszystko gra :0

wiec kr?ce a tu dupa szczela tylko co? z rur

wiec nie by?l?c wiele za podpowiedzia mo?liwo?ci odwrócenia o 180 stopni przepio?em kable i w miejsce 1 da?em 3

pokreci? chwile i zagada?

co? mu jeszcze dolega ale to juz wina ga?nika, bo doraw?em pierwszy lepszy z pude?ka i za?o?y?em

PO 6 LATACH POSTOJU GARBACZ WCZORAJ ZROBI? SWOJE PIERWSZ METRY

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 12 cze 2007 09:33

albo masz po prostu ?le ustawiony zap?on
ale skoro ju? si? odezwa? to b?dzie dobrze :ok:
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

ODPOWIEDZ