Ukrecilem srube... :(
Moderator: Renifer
Ukrecilem srube... :(
Heja:)
Ostanio zmienialem kolektor i podczas zakladania ukrecilem srube do mocowania podstawy pradnicy.
Teraz trzyma sie tylko na 3.
Akurat to jest ta z przodu wiec dostep do niej jest dosc prosty.
Czy jest to wazne miejsce aby bylo bardzo szczelne?
Czy po prostu uszczelnic jakas czerowna pasta wysokoteperaturowa?
A moze ma ktos jakis patent jak to wykrecic ??:D
Ostanio zmienialem kolektor i podczas zakladania ukrecilem srube do mocowania podstawy pradnicy.
Teraz trzyma sie tylko na 3.
Akurat to jest ta z przodu wiec dostep do niej jest dosc prosty.
Czy jest to wazne miejsce aby bylo bardzo szczelne?
Czy po prostu uszczelnic jakas czerowna pasta wysokoteperaturowa?
A moze ma ktos jakis patent jak to wykrecic ??:D
Patentow na wykrecenie jest kilka.
Proponowalbym zakupic sobie cos takiego jak wykretak (sa w roznych rozmiarach), to dziwaczne szpejo wyglada jak srubka stozkowa, taki "swiderek" tyle ze z lewym gwintem. Wiercisz w zerwanej srubie maly otwor, w ktory wkrecasz oczywiscie "w lewo" ten wykretak (tylko coby nie byl wiekszy rozmiarem od otworu ) i w pewnym momencie wkrecania pozostalosc srubki powinna sie wykrecic ...
Inna metoda to bardziej inwazyjna i precyzyjna "zabawa", polegajaca na rozwierceniu sruby wiertlem o troszeczke mniejszej srednicy i przegwintowanie otworu gwintownikiem o rozmiarze jaki byl wczesniej. Jezeli ta operacja zakonczy sie fiaskiem, to niestety bedziesz musial gwintowac wiekszym gwintownikiem
Znajomu przetestowal metode pierwsza w swojej Hondzie CRX i wszystko poszlo jak "po masle".
Jezeli wybierzesz ta metode to proponowalbym przed wkrecaniem wykretaka zapodac jakiegos "penetratora" na te gwinty co pozostaly ...
Proponowalbym zakupic sobie cos takiego jak wykretak (sa w roznych rozmiarach), to dziwaczne szpejo wyglada jak srubka stozkowa, taki "swiderek" tyle ze z lewym gwintem. Wiercisz w zerwanej srubie maly otwor, w ktory wkrecasz oczywiscie "w lewo" ten wykretak (tylko coby nie byl wiekszy rozmiarem od otworu ) i w pewnym momencie wkrecania pozostalosc srubki powinna sie wykrecic ...
Inna metoda to bardziej inwazyjna i precyzyjna "zabawa", polegajaca na rozwierceniu sruby wiertlem o troszeczke mniejszej srednicy i przegwintowanie otworu gwintownikiem o rozmiarze jaki byl wczesniej. Jezeli ta operacja zakonczy sie fiaskiem, to niestety bedziesz musial gwintowac wiekszym gwintownikiem
Znajomu przetestowal metode pierwsza w swojej Hondzie CRX i wszystko poszlo jak "po masle".
Jezeli wybierzesz ta metode to proponowalbym przed wkrecaniem wykretaka zapodac jakiegos "penetratora" na te gwinty co pozostaly ...
[img]http://www.mrush.republika.pl/garbus/diablo.jpg[/img]
[color=red][b]El Diablo[/b][/color]
To tak jakbys kupowal kurtke 3 rozmiary za duza:
"O jak swietnie lezy... w sam raz dla Pana..."
Choc w branzy narzdziowej moze jest inaczej.
Tylko cholera zaczynam prace o 11 i koncze o 18-tej.
Musze zlecic ojcu znalezienie sprzetu.
Tylko on na razie nic nie wie i moze lepiej niech tak zostanie
Zaraz obadam allegro czy jest tam.
"O jak swietnie lezy... w sam raz dla Pana..."
Choc w branzy narzdziowej moze jest inaczej.
Tylko cholera zaczynam prace o 11 i koncze o 18-tej.
Musze zlecic ojcu znalezienie sprzetu.
Tylko on na razie nic nie wie i moze lepiej niech tak zostanie
Zaraz obadam allegro czy jest tam.
- WhiteGarbi
- MASTER
- Posty: 856
- Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
- Lokalizacja: Jas?o
- Kontakt:
przy podstawie pr?dnicy jest ?ruba M8 - wi?c wykr?tak musisz mie? w?asnie 3 - 4 mm. Nawier? dziure w ?rubie i wkr?? wykr?tak - je?eli nie jest spieczona to powinna da? si? wykr?ci?. Tylko uwa?aj przy wierceniu dziury w ?rubie, zeby ci wiert?o nie zesz?o i ?eby bie posypa?y si? opi?ki do karteru - wtedy b?d? k?opociki. A powiedz jeszcze jakim cudem urwa?e? t? ?rube ??
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak
gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak
gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl
- WhiteGarbi
- MASTER
- Posty: 856
- Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
- Lokalizacja: Jas?o
- Kontakt:
czekaj czekaj - z bloku wystaj? szpilki do mocowania podstawy pr?dnicy - urwa?e? szpilke ?? mo?e jej troche wystaje z bloku i mo?na by j? by?o czym?z?apa? ?? pokombinuj troszeczk? - mo?e bez wierczenia si? obejdzie
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak
gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak
gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl