Ukrecilem srube... :(

Tu opisujemy nasze problemy z kluczami :)

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 18 maja 2007 18:16

no jak to ?
Szpilki nie wystaja z bloku tylko tam sa dziury na zwykle sruby.
No chyba ze ktos nagwintowal i odwrocil sytuacje.
Przeciez widziales jak to wyglada - rozbierales go.
Na pewno bys mi powiedzial jakbym cos mial odwrotnie.
Ale nic, jest jak jest.
Teraz trzeba to poprawic.

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 21 maja 2007 08:44

oryginalnie z bloku wystaj? 4 szpilki - a jak masz odwrotnie to co? kombinowane jest. A ja podczas prac nie zdejmowa?em podstawy pr?dnicy, wi?c nie mog?em tego widzie? :D
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Renifer » 21 maja 2007 08:52

Scooty pisze:no jak to ?
Szpilki nie wystaja z bloku tylko tam sa dziury na zwykle sruby.
No chyba ze ktos nagwintowal i odwrocil sytuacje.
Przeciez widziales jak to wyglada - rozbierales go.
Na pewno bys mi powiedzial jakbym cos mial odwrotnie.
Ale nic, jest jak jest.
Teraz trzeba to poprawic.
Maja wystawac szpilki. Jak masz normalnie wkrecane to jak mowi Karol tak byc nie powinno :D

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 21 maja 2007 12:13

Hmm, no to trudno.
Ktos zrobil mix jogurtowy z bloku silnika.
A ja ukrecilem srube i reszta pozostala w gwincie ktorego tam nie ma :D
Pozostaje uznac to za patent i jezdzic dalej.
:)

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Renifer » 21 maja 2007 12:46

Scooty pisze:Hmm, no to trudno.
Ktos zrobil mix jogurtowy z bloku silnika.
A ja ukrecilem srube i reszta pozostala w gwincie ktorego tam nie ma :D
Pozostaje uznac to za patent i jezdzic dalej.
:)
zrobiles juz to ? patentów zawsze jest co nie miara :mrgreen:

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 21 maja 2007 14:10

najlepiej by? zrobi?, jakbys przy nast?pnej okazji demontarzu podstawy pr?dnicy wkr?ci? do bloku szpilki na pretaracie LOCTITE do osadzania ?rub - wzmacniania po??cze? gwintowych i b?dzie to tak, jak ma by?. A t? urwan? ?rub? musisz wykr?ci?, bo jak ma by? na 4 ?rubach to niech b?dzie na 4 a nie na 3. Nawier? t? ?rube i staraj si? j? wykr?ci? wykr?takiem - jako? musisz poradzi?.
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 16 sie 2007 14:25

:D Normalnie dzis sie zaskoczylem.

Zabralem sie, rozebralem pol silnika, a tu sruba..... cala.
Okazalo sie ze akurat 1 ma dluzszy gwint i to wlasnie z tamtego miejsca.
Hehe.
Wyczyscilem, i skrecilem tak jak ma byc. Hula.
Dojechalem do domu, sprawdzam pod podstawa a tam sucho :)

Najtrudniejsze sa te najprostsze usterki, bo plany, mysli byly zupelnie gdzie indziej niz problem.
Wszystko trzyma sie mocno.
Temat zakonczony :D

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Renifer » 16 sie 2007 14:40

no i 2 konie wi?cej juz masz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ODPOWIEDZ