Zawieszenie
Moderator: Renifer
Zawieszenie
Witam serdecznie wszystkich jestem nowym użytkownikiem forum jak i garbusa.
Auto jest z 1969 silnik 1200. Żabka bo tak ją nazywam ma dostać nowe zawieszenie, oraz hamulce; wszystkie części zostały zamówione paczka przyszła stare zawieszenie zostało zdemontowane ( było ciężko ale się udało) i zaczęły się schody
Podczas wprasowywania nowego dolnego sworznia guma która osłania sworzeń została przecięta no i jest problem więc szybka wymiana gumki i ponowna próba zakończona nie powodzeniem, kilka prób wszystkie gumki poszły więc pobieram następny sworzeń i taka sama akcja.
Czy macie jakieś patenty?
Auto jest z 1969 silnik 1200. Żabka bo tak ją nazywam ma dostać nowe zawieszenie, oraz hamulce; wszystkie części zostały zamówione paczka przyszła stare zawieszenie zostało zdemontowane ( było ciężko ale się udało) i zaczęły się schody
Podczas wprasowywania nowego dolnego sworznia guma która osłania sworzeń została przecięta no i jest problem więc szybka wymiana gumki i ponowna próba zakończona nie powodzeniem, kilka prób wszystkie gumki poszły więc pobieram następny sworzeń i taka sama akcja.
Czy macie jakieś patenty?
Bo liczy się pasja nie sprzęt......
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Zawieszenie
Wachacz, w momencie kiedy wprasowuje dolny sworzeń a wchodzi on od dołu i muszę przełożyć go przez otwór w wachaczu guma zostaje przecięta.... a nie ma tam zadnego ostrego kantu ani nic podobnego
Bo liczy się pasja nie sprzęt......
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Zawieszenie
A nie jest to wina samego urządzenia za pomocą którego go wprasowujesz?
VW 1300 1969r
Re: Zawieszenie
Źle mnie zrozumiałeś gumka jest minimalnie większa i w momencie kiedy wkładam sworzeń i chcę go wcisnąć podchodzi pod niego i się przecina
Bo liczy się pasja nie sprzęt......
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Zawieszenie
A próbowałeś w takim razie ściągnąć gumkę, wcisnąć sworzeń i założyć gumkę?
VW 1300 1969r
Re: Zawieszenie
Myślałem nad tym tylko pytanie czy się później da? Nie chciałbym zmarnować kolejnego sworznia, nie wiem czy będzie później na tyle miejsca aby zabezpieczyć gumę próbował ktoś tego manewru?
Bo liczy się pasja nie sprzęt......
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Zawieszenie
Zrobiłem test ze starym sworzniem nie da się zasadzić gumy gadałem ze znajomym mówił że pomoże i ma patent jak się uda pocykam foty i wrzucę
Bo liczy się pasja nie sprzęt......
Re: Zawieszenie
Witam ponownie wszystkich! Zawieszenie zostało zamontowane wymieniłem przewody hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki, pompa dwuobwodowa ( taka była zamontowana ) i pojawił się kolejny problem Płyn wlany wszystko szczelne odpowietrzony tył a z przodu dupa jak pod pompuje pedał i trzymając go odkręcam odpowietrznik nie ma ciśnienia, pierwsza reakcja pompa więc zamówiona kolejna zamontowana i to samo. Miał ktoś podobną sytuację? Poza tym pedał jest strasznie nisko nie mam pojęcia co dalej????
Bo liczy się pasja nie sprzęt......
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Zawieszenie
Powidz proszę czy regulowałeś szczęki hamulciwe?? Od tego trzeba zacząć - jeśli odlegość szczęk jest zbyt duża ruch pompy będzie jałowy . Będzie musiała najpierw zredukować luz a dopiero potem dociskać do bębna .
Skasuj luzy między szczękami oraz na popychaczu od pompy a dopiero potem odpowietrzaj.
Skasuj luzy między szczękami oraz na popychaczu od pompy a dopiero potem odpowietrzaj.
Re: Zawieszenie
hamulce grawitacyjnie odpowietrzales? plyn leci ? pompa odpowietrzona?