Ustawienie zapłonu
Moderator: Renifer
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Ustawienie zapłonu
Przepustnica powinna mieć luz jakieś 0,3 - 0,4 mm.
Może pompka przyśpieszacza podaje za dużą dawkę paliwa. Nie dławi go po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu?
Sprawdź jeszcze raz kable wysokiego napięcia ich kolejność czy dobrze podpięte (kiedyś miałem zamienione i o dziwo chodził ale grzał się strasznie, co do spalania nie pamiętam jak wtedy było)
Może pompka przyśpieszacza podaje za dużą dawkę paliwa. Nie dławi go po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu?
Sprawdź jeszcze raz kable wysokiego napięcia ich kolejność czy dobrze podpięte (kiedyś miałem zamienione i o dziwo chodził ale grzał się strasznie, co do spalania nie pamiętam jak wtedy było)
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]
Re: Ustawienie zapłonu
Sprawę prawie opanowałem, nie mogę tylko ustawić wolnych obrotów. Ładnie się wkręca, nic go nie dławi
Ma może ktoś schemat jak powinny być kable na kopułce?
Ma może ktoś schemat jak powinny być kable na kopułce?
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Ustawienie zapłonu
Przyczyna przelewania sama ustąpiła rozebrałem, przeczyściłem i skręciłem gaźnik
Mam takie pytanie czy ta górna przepustnica powinna się zamykać i otwierać jak silnik wchodzi na obroty albo schodzi jednym słowem czy ona powinna cały czas pracować jak silnik pracuje?
Mam takie pytanie czy ta górna przepustnica powinna się zamykać i otwierać jak silnik wchodzi na obroty albo schodzi jednym słowem czy ona powinna cały czas pracować jak silnik pracuje?
Re: Ustawienie zapłonu
Nie, ona odpowiada za ssanie.
Jest polaczona ze spirala, im dluzej silnik dziala tym bardziej powinna byc otwarta.
Jest polaczona ze spirala, im dluzej silnik dziala tym bardziej powinna byc otwarta.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
Re: Ustawienie zapłonu
tak myślałem, to co może być przyczyną jak prawie przymknę górną przepustnicę to silnik chodzi ładnie na wolnych obrotach a jak się otworzy to gaśnie; lewe powietrze?Scooty pisze:Nie, ona odpowiada za ssanie.
Jest polaczona ze spirala, im dluzej silnik dziala tym bardziej powinna byc otwarta.
Re: Ustawienie zapłonu
Jak przymkniesz dlonia to leci wiecej paliwa, tzn mieszanka bogatsza.
Regulacje zrob od poczatku, moze dysza wolnych zatkana, kanal, kanalik.
Moze i lewe powietrze. Ciezko stweirdzic.
Dokrec kolektor na glowicach, sprawdz uszczelki czy nie poniszczone.
I po kolei eliminuj
Regulacje zrob od poczatku, moze dysza wolnych zatkana, kanal, kanalik.
Moze i lewe powietrze. Ciezko stweirdzic.
Dokrec kolektor na glowicach, sprawdz uszczelki czy nie poniszczone.
I po kolei eliminuj
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)