Ustawienie zapłonu

Tu opisujemy nasze problemy z kluczami :)

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Bulikomaniak » 19 maja 2013 17:44

A dalej leci paliwo z tej rurki?
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Spaider » 19 maja 2013 20:46

Przepustnica powinna mieć luz jakieś 0,3 - 0,4 mm.


Może pompka przyśpieszacza podaje za dużą dawkę paliwa. Nie dławi go po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu?
Sprawdź jeszcze raz kable wysokiego napięcia ich kolejność czy dobrze podpięte (kiedyś miałem zamienione i o dziwo chodził ale grzał się strasznie, co do spalania nie pamiętam jak wtedy było)
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 19 maja 2013 21:10

Sprawę prawie opanowałem, nie mogę tylko ustawić wolnych obrotów. Ładnie się wkręca, nic go nie dławi

Ma może ktoś schemat jak powinny być kable na kopułce?

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Bulikomaniak » 19 maja 2013 22:16

I co było przyczyną przelewania?

Obrazek
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 20 maja 2013 00:20

Przyczyna przelewania sama ustąpiła rozebrałem, przeczyściłem i skręciłem gaźnik :)

Mam takie pytanie czy ta górna przepustnica powinna się zamykać i otwierać jak silnik wchodzi na obroty albo schodzi jednym słowem czy ona powinna cały czas pracować jak silnik pracuje?

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Scooty » 20 maja 2013 08:19

Nie, ona odpowiada za ssanie.
Jest polaczona ze spirala, im dluzej silnik dziala tym bardziej powinna byc otwarta.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 20 maja 2013 08:59

Scooty pisze:Nie, ona odpowiada za ssanie.
Jest polaczona ze spirala, im dluzej silnik dziala tym bardziej powinna byc otwarta.
:( tak myślałem, to co może być przyczyną jak prawie przymknę górną przepustnicę to silnik chodzi ładnie na wolnych obrotach a jak się otworzy to gaśnie; lewe powietrze?

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Scooty » 20 maja 2013 09:13

Jak przymkniesz dlonia to leci wiecej paliwa, tzn mieszanka bogatsza.
Regulacje zrob od poczatku, moze dysza wolnych zatkana, kanal, kanalik.
Moze i lewe powietrze. Ciezko stweirdzic.
Dokrec kolektor na glowicach, sprawdz uszczelki czy nie poniszczone.
I po kolei eliminuj
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

ODPOWIEDZ