Ustawienie zapłonu
Moderator: Renifer
Re: Ustawienie zapłonu
dzisiaj pojawił się nowy problem strasznie chlapie olejem z odmy, myślicie że pierścienie się zapiekły silnik dłuższą chwilę stał a poza tym spalanie litr na 1 km
Re: Ustawienie zapłonu
nie masz za wysokiego stanu ?
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
Re: Ustawienie zapłonu
AS mam strasznie duże spalanie na gaźniku 34 ma może ktoś pojęcie dlaczego tak jest spalanie 50/100 i strasznie się grzeje, instrukcje jak ustawić 34?
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Ustawienie zapłonu
A może Ci go przelewa? Sprawdzałeś zawór iglicowy ten nad pływakiem?
VW 1300 1969r
Re: Ustawienie zapłonu
Wycieków nie ma a zawór iglicowy sprawdziłem gębą, działał ale to może być myśl rozkręcę go i dobrze przeczyszczę. Na zapalonym silniku z tej rurki strasznie napierdziela benzyna jakby z węża strażackiego
Strasznie mi go grzeje za bogata mieszanka.
Strasznie mi go grzeje za bogata mieszanka.
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Ustawienie zapłonu
Jeżeli Ci wali stamtąd paliwem, to potwierdza się to co Ci mówiłem. Ja jak sprawdzałem mordą to działało, ale jak dłużej posprawdzałem, to przestało Według mnie masz walnięty ten zaworek
Jak mi się spierdzielił, to na dziesięciu litrach zrobiłem jakieś 5 km
Jak mi się spierdzielił, to na dziesięciu litrach zrobiłem jakieś 5 km
VW 1300 1969r
Re: Ustawienie zapłonu
Spalanie podobne , jutro sprawdzę
Re: Ustawienie zapłonu
Sprawdziłem zaworek i jest OK kabelek jest podpięty, przepustnica górna reaguje a spalanie dalej kosmiczne i strasznie się grzeje
a na gaźniku 31 pójdzie 1600?
a na gaźniku 31 pójdzie 1600?
Re: Ustawienie zapłonu
Weź może wyreguluj go od nowa. Wkręć dysze do oporu a następnie wykręć je o 2,5 obrotu. Odpal auto, i wtedy ustawiaj.
2,5 obrotu są to ustawienia wyjściowe. Jeśli nie odpali to wykręcaj co pół obrotu dysze.
2,5 obrotu są to ustawienia wyjściowe. Jeśli nie odpali to wykręcaj co pół obrotu dysze.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]
Re: Ustawienie zapłonu
Spaider pisze:Weź może wyreguluj go od nowa. Wkręć dysze do oporu a następnie wykręć je o 2,5 obrotu. Odpal auto, i wtedy ustawiaj.
2,5 obrotu są to ustawienia wyjściowe. Jeśli nie odpali to wykręcaj co pół obrotu dysze.
są tam dwie jedna duża a pod nią mała obydwie odkręcić o o 2,5 obrotu?
Re: Ustawienie zapłonu
Tak obie trzeba wykręcić o 2,5 obrotu. Jedna odpowiada za skład mieszanki druga za wolne obroty.
Zapamiętaj sobie tylko obecne ustawienia.
Zapamiętaj sobie tylko obecne ustawienia.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Ustawienie zapłonu
Skoro zaworek dobry, to może źle ustawiony i nie odcina dopływu paliwa? Między nim a obudową powinna być uszczelka.
VW 1300 1969r
Re: Ustawienie zapłonu
Uszczelka jest miedziana pomiędzy zaworkiem a obudową.
Próbowałem kręcić dyszami, tą od mieszanki wkręciłem do końca i z tego co pamiętam silnik powinien zgasnąć a nic się nie działo dalej pracował tak samo? jedynie co zauważyłem że jak przymknę górną przepustnicę prawie do końca i tak trzymam to silnik ładnie równo chodzi, jak puszczę to gaśnie
Może gaźnik jest do regeneracji?
Próbowałem kręcić dyszami, tą od mieszanki wkręciłem do końca i z tego co pamiętam silnik powinien zgasnąć a nic się nie działo dalej pracował tak samo? jedynie co zauważyłem że jak przymknę górną przepustnicę prawie do końca i tak trzymam to silnik ładnie równo chodzi, jak puszczę to gaśnie
Może gaźnik jest do regeneracji?