Ustawienie zapłonu

Tu opisujemy nasze problemy z kluczami :)

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 16 maja 2013 21:56

:( dzisiaj pojawił się nowy problem strasznie chlapie olejem z odmy, myślicie że pierścienie się zapiekły silnik dłuższą chwilę stał a poza tym spalanie litr na 1 km :)

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Scooty » 17 maja 2013 00:16

nie masz za wysokiego stanu ?
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 18 maja 2013 21:35

AS mam strasznie duże spalanie na gaźniku 34 ma może ktoś pojęcie dlaczego tak jest spalanie 50/100 i strasznie się grzeje, instrukcje jak ustawić 34?

Awatar użytkownika
wojciech
EXPERT
EXPERT
Posty: 2717
Rejestracja: 22 maja 2010 20:37
Lokalizacja: RNI

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: wojciech » 18 maja 2013 22:10

Nie masz wycieków paliwa?
F**K NEW CARS - DRIVE OLD SCHOOL (o\ | /o)

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Bulikomaniak » 18 maja 2013 22:11

A może Ci go przelewa? Sprawdzałeś zawór iglicowy ten nad pływakiem?
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 18 maja 2013 22:17

Wycieków nie ma a zawór iglicowy sprawdziłem gębą, działał ale to może być myśl rozkręcę go i dobrze przeczyszczę. Na zapalonym silniku z tej rurki strasznie napierdziela benzyna jakby z węża strażackiego :o

Strasznie mi go grzeje za bogata mieszanka.

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Bulikomaniak » 18 maja 2013 22:35

Jeżeli Ci wali stamtąd paliwem, to potwierdza się to co Ci mówiłem. Ja jak sprawdzałem mordą to działało, ale jak dłużej posprawdzałem, to przestało :D Według mnie masz walnięty ten zaworek :)
Jak mi się spierdzielił, to na dziesięciu litrach zrobiłem jakieś 5 km :D :mrgreen:
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 18 maja 2013 23:29

Spalanie podobne :D, jutro sprawdzę :)

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Wiecman » 19 maja 2013 13:33

a kabelek do ssania masz podpiety?
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 19 maja 2013 15:23

Sprawdziłem zaworek i jest OK :( kabelek jest podpięty, przepustnica górna reaguje a spalanie dalej kosmiczne i strasznie się grzeje :(

a na gaźniku 31 pójdzie 1600?

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Spaider » 19 maja 2013 15:30

Weź może wyreguluj go od nowa. Wkręć dysze do oporu a następnie wykręć je o 2,5 obrotu. Odpal auto, i wtedy ustawiaj.

2,5 obrotu są to ustawienia wyjściowe. Jeśli nie odpali to wykręcaj co pół obrotu dysze.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 19 maja 2013 15:33

Spaider pisze:Weź może wyreguluj go od nowa. Wkręć dysze do oporu a następnie wykręć je o 2,5 obrotu. Odpal auto, i wtedy ustawiaj.

2,5 obrotu są to ustawienia wyjściowe. Jeśli nie odpali to wykręcaj co pół obrotu dysze.

są tam dwie jedna duża a pod nią mała obydwie odkręcić o o 2,5 obrotu?

Awatar użytkownika
Spaider
EXPERT
EXPERT
Posty: 1448
Rejestracja: 24 lip 2007 16:23
Lokalizacja: Boguchwała
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Spaider » 19 maja 2013 17:05

Tak obie trzeba wykręcić o 2,5 obrotu. Jedna odpowiada za skład mieszanki druga za wolne obroty.

Zapamiętaj sobie tylko obecne ustawienia.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: Bulikomaniak » 19 maja 2013 17:11

Skoro zaworek dobry, to może źle ustawiony i nie odcina dopływu paliwa? Między nim a obudową powinna być uszczelka.
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
rozi
MASTER
MASTER
Posty: 630
Rejestracja: 26 gru 2011 14:31

Re: Ustawienie zapłonu

Post autor: rozi » 19 maja 2013 17:32

Uszczelka jest miedziana pomiędzy zaworkiem a obudową.

Próbowałem kręcić dyszami, tą od mieszanki wkręciłem do końca i z tego co pamiętam silnik powinien zgasnąć a nic się nie działo dalej pracował tak samo? jedynie co zauważyłem że jak przymknę górną przepustnicę prawie do końca i tak trzymam to silnik ładnie równo chodzi, jak puszczę to gaśnie

Może gaźnik jest do regeneracji?

ODPOWIEDZ