Pompa posiada dwa obwody:
- pierwszy obwód 3 wejścia na przewody (prawe przednie, lewe przednie, czujnik stopu)
- drugi obwód 2 wejścia ( przewód hamulcowy na tyl, ?)
I tu moje pytanie: czy pompa ma mieć dwa czujniki, po czujniku na obwód?
Jeśli tak to co z podpięciem? Łączyć kabel w jeden?
Pompa hamulcowa dwuobwodowa
Moderator: Renifer
Pompa hamulcowa dwuobwodowa
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]
Re: Pompa hamulcowa dwuobwodowa
Pompa 2 obwodowa nie musi miec 2 czujnikow, choc jest to przewidziane pod kontrolke cisnienia danego obwodu.
Jesli nie masz, to sa zaslepki i korzystaj tylko z 1 czujnika.
Oczywiscie mozesz wkrecic 2, a korzystac tylko z jednego.
Podlaczenie sie pod 2 to gdyby po wcisnieciu pedalu nie swiecily swiatla to wiedizalbys ze jest cos nie tak z cisnieniem w obwodzie lub czujniku. Mowimy o polaczniu szeregowym
Jesli nie masz, to sa zaslepki i korzystaj tylko z 1 czujnika.
Oczywiscie mozesz wkrecic 2, a korzystac tylko z jednego.
Podlaczenie sie pod 2 to gdyby po wcisnieciu pedalu nie swiecily swiatla to wiedizalbys ze jest cos nie tak z cisnieniem w obwodzie lub czujniku. Mowimy o polaczniu szeregowym
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Pompa hamulcowa dwuobwodowa
Jest tak jak mówi Skot. Widziałem i takie pompy z dwoma i z jednym czujnikiem, a na schematach pojawia się nawet trzeci czujnik... Ja mam dwa czujniki, ale tylko jeden podłączony, drugi działa jak zaślepka.
VW 1300 1969r
Re: Pompa hamulcowa dwuobwodowa
pamietac trzeba tez ze sa 2 i 3 pinowe czujniki, w zaleznosci od potrzeb.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Pompa hamulcowa dwuobwodowa
Możliwe, że te trzy wyjściowe, są traktowane jak ten trzeci?
VW 1300 1969r