Problem z regulacją silnika
Moderator: Renifer
Re: Problem z regulacją silnika
Luzy na zaworach sprawdzone, wszystkie miały luz 0,15. Dalej coś jest nie tak, znajomy podsunal pomysl zeby sprawdzic inny kondensator i cewke.
Re: Problem z regulacją silnika
Nierówna praca silnika i strzelanie? Może pomyłka w kolejności kabli
Garbaty for ever ;)
Re: Problem z regulacją silnika
zawory zaworami ale na pewno zapłon jest dobrze ustawiony ?
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Problem z regulacją silnika
Zaraz na początku o tym wspominałemRenifer pisze:zawory zaworami ale na pewno zapłon jest dobrze ustawiony ?
VW 1300 1969r
Re: Problem z regulacją silnika
na razie to rozmowa glucha, kolega nie odpisuje zbytnio, wiec poczekajmy na jakies info.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
Re: Problem z regulacją silnika
I problem został rozwiązany. Okazało się że to wina swiec. Miałem założone NGK i to one były problemem źle paliły. Po zmianie na Bosch W8AC ::)) silnik pracuje idealnie. I tak krok po kroku rozwiązałem problem. Jak kupiłem 4szt NGK od razu po założeniu jedna poszła w kosz, słyszałem od paru osób że rzeczywiście jest problem z NGK.
Re: Problem z regulacją silnika
Właśnie dziś miałem pisac o świecach. Miałem podobny problem w swoim pierwszym garbie parę lat temu. Zalożyłem świece od malucha i był podobny efekt, a po zmienie na garbowe było ok.
Garbaty for ever ;)