Co może być przyczyną dlawienia silnika. Objawy są takie: wciskam gaz przyspieszając, czuć wyraźnie jak silnik sie dlawi a potem zaczyna przyspieszać normalnie. Dzieje sie to każdorazowo przy przyspieszeniu, bezwzględu na bieg. Dławi go rownież przy zmianie biegu to znaczy zaraz po zmianie. Czy ktoś miał coś podobnego? Gaźnik czyszczony, regulowany, dusze czyste, pompą przyspieszenia czysta, filtr powietrza i paliwa wymieniony. Podejrzewam pompkę paliwa. Nie wiem jak ją sprawdzić, a przede wszystkim nie wiem którą ewentualnie kupić tę z językiem wystajacym czy wklęsłym, jaka jest pomiędzy nimi różnica?
Pozdrawiam.
Dławienie silnika
Moderator: Renifer
Dławienie silnika
Garbaty Świiat ... ;)
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: Dławienie silnika
obstawiam zatkany kranik, po dodaniu gazu nie sika paliwo
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
Re: Dławienie silnika
Pompa paliwa zależy od trzpienia który użyjesz są dwie długości.
Chociaż jak rozbierałeś i czyściłeś gaźnik sprawdź ustawienia pompki przyśpieszenia czy nie podaje za dużo paliwa i dlatego będzie dławiło silnik podczas wciśnięcia gazu nawet przy zmianie biegu. Podobną sytuację miałem u siebie, jeden gaźnik zalewał mi głowice. Pompka przyśpieszenia musi podawać odpowiednią ilość paliwa po naciśnięciu pedału gaxu.
Chociaż jak rozbierałeś i czyściłeś gaźnik sprawdź ustawienia pompki przyśpieszenia czy nie podaje za dużo paliwa i dlatego będzie dławiło silnik podczas wciśnięcia gazu nawet przy zmianie biegu. Podobną sytuację miałem u siebie, jeden gaźnik zalewał mi głowice. Pompka przyśpieszenia musi podawać odpowiednią ilość paliwa po naciśnięciu pedału gaxu.
[img]http://img243.imageshack.us/img243/9485/spai.jpg[/img]