http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... 68to74.jpg
Jeżeli znacznik na elemencie numer 4 pokrywa się ze znacznikiem na gaźniku, to w jakiej pozycji powinien być element numer 12. rzecz dzieje się przy obecnych temperaturach na polu czyli 33 stopnie w słońcu.
Problem polega na tym, ze przy zimnym silniku teoretycznie śruba do regulacji położenia przepustnicy powinna wskakiwać na pierwszy ząbek od góry, ewentualnie drugi(patrz Jeżu), natomiast w przypadku mojego aktualnego gaźnika, a jest nim solex 30 pict-2 owa śruba znajduje się na ostatnim ząbku. czy to może być powodem braku wolnych obrotów?
Tak to wygląda (przepraszam za jakość, zdjęcia z komórki):
Gaźnik - problem
Moderator: Renifer
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Gaźnik - problem
VW 1300 1969r
Re: Gaźnik - problem
Juz chyba wszystko jasne
Zabki sa umowne.
Jesli silnik jest zimny to na 1 zabku pracowac powinien, ale pamietaj ze czesciowo ssanie dziala.
Na goracym bedzie gasnac.
Wolne obroty regulujesz poprzez krecenie sruba na przepustnicy (ta co dotyka zebatki)
W gaznikach wyposazonych w 2 sruby po lewej stronie reguluje sie to nieco inaczej.
Zabki sa umowne.
Jesli silnik jest zimny to na 1 zabku pracowac powinien, ale pamietaj ze czesciowo ssanie dziala.
Na goracym bedzie gasnac.
Wolne obroty regulujesz poprzez krecenie sruba na przepustnicy (ta co dotyka zebatki)
W gaznikach wyposazonych w 2 sruby po lewej stronie reguluje sie to nieco inaczej.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)