ogrzewanie tylnej szyby
Moderator: Renifer
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
ogrzewanie tylnej szyby
JAk naprawić? Gdzieś wyczytałem ze są specjalne kleje, przerabiał ktoś ten temat?
VW 1300 1969r
Re: ogrzewanie tylnej szyby
a co zimno Ci w rece jak go w zimie pchasz?
Re: ogrzewanie tylnej szyby
dokladnie jest klej przewodzacy ktorym np.laczy sie przerwane sciezki na szybie powinienes dostac w kazdym sklepie elektryczno-elekrtonicznym
JEŹDZIJ TAK SZYBKO ABY TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ MÓGŁ ZA TOBĄ NADĄŻYĆ !
Re: ogrzewanie tylnej szyby
Zanim, ale to zanim zaczeniesz, to upewnij sie jak daleko sa przerwane.
Zazwyczaj urwane sa nitki juz po paru centymetrach.
Przerwane linie sa takie wyblaklo-brazowe. Przeswituja.
Naprawa kilku metrow ubytkow chyba mija sie z celem.
Kto wie czy taniej szyby nie idzie kupic.
Miernik i do dziela.
Ja gdzies tam jak juz ograrne, planuje nowa tylna szybe.
Zazwyczaj urwane sa nitki juz po paru centymetrach.
Przerwane linie sa takie wyblaklo-brazowe. Przeswituja.
Naprawa kilku metrow ubytkow chyba mija sie z celem.
Kto wie czy taniej szyby nie idzie kupic.
Miernik i do dziela.
Ja gdzies tam jak juz ograrne, planuje nowa tylna szybe.
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: ogrzewanie tylnej szyby
Zauważyłem, że niektóre nitki mają przerwę nawet z 3 cm, co wtedy? można na przykład "wkleić" kawałek drucika?
Dodatkowo jeszcze jedno pytanie, czy przypadkiem nie powinno być jakiegoś przekaźnika? bo mam jeden kabel do masy, a drugi do włącznika i do plusa.
Dodatkowo jeszcze jedno pytanie, czy przypadkiem nie powinno być jakiegoś przekaźnika? bo mam jeden kabel do masy, a drugi do włącznika i do plusa.
VW 1300 1969r
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: ogrzewanie tylnej szyby
To ja sie wypowiem od strony elektrycznej.
Przyloz miernik do wsuwki, a drugim kablem dotykaj coraz bardziej w strone srodka szyby, mozesz sie zdziwic jak szybko pojawi sie przerwa.
Potem trzeba kombinowac, miezyc odcinki, az stwierdzi ze to nic nie warte.
A jesli to tylko 3 cm, to preparat zalatwi problem.
Poza tym podlaczenie masz zle.
Powinien byc przekaznik.
Przelacznik jest tylko do sterownia cewka, a styki wykonawcze sa przez aku i bezpiecznik.
Masa jak to masa.
Tak tez bedzie dzialac, ale po co wypalac styki na przelaczniku ?
Przyloz miernik do wsuwki, a drugim kablem dotykaj coraz bardziej w strone srodka szyby, mozesz sie zdziwic jak szybko pojawi sie przerwa.
Potem trzeba kombinowac, miezyc odcinki, az stwierdzi ze to nic nie warte.
A jesli to tylko 3 cm, to preparat zalatwi problem.
Poza tym podlaczenie masz zle.
Powinien byc przekaznik.
Przelacznik jest tylko do sterownia cewka, a styki wykonawcze sa przez aku i bezpiecznik.
Masa jak to masa.
Tak tez bedzie dzialac, ale po co wypalac styki na przelaczniku ?
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: ogrzewanie tylnej szyby
jutro będę kombinował co do przekaźnika to też mi się tak zdawało. Kto wie czy nie lepiej będzie wywalić i założyć zwykłą szybę bez ogrzewania...
VW 1300 1969r