stoczone kolo zamachowe

Tu opisujemy nasze problemy z kluczami :)

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

stoczone kolo zamachowe

Post autor: dethim » 05 maja 2011 23:35

ktos ma takie zamontowane w garbie ?
podzielcie sie uwagami :)

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Wiecman » 05 maja 2011 23:44

chodzi Ci o odchudzenie kola zamachowego ?
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: dethim » 05 maja 2011 23:50

tak

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Renifer » 07 maja 2011 09:14

To wiechu chyba miał w 1.6 :?:
Podkarpaciu gratulujemy Wieśmaka.

http://www.futsal.heiro.pl

MF - reaktywacja trwa
Obrazek

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Sokol » 07 maja 2011 12:01

Wechu a potrzbene Ci dalje ono? Jak zakladasz lekkie koło zamachow to rudniej jest Ci ruszc, fajnie jedzie po prostej ale pod gorki zaczyna gorzej jechac niz na serii :) element tuningowy silnikow stosowany dosyc czesto ... ja bym chetnie założył bo roznica w jezdzie jest a pod gorki trzea bedzie sie wczesniej rozpedzic ijuz :D

Harv
DRIVER
DRIVER
Posty: 200
Rejestracja: 10 maja 2007 15:07
Lokalizacja: rk
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Harv » 07 maja 2011 16:37

ja mam takie - fajnie , szybko zbiera sie na obroty wkreca sie swietnie ale ma mala bezwladnosc i trzeba trzymac na obrotach przy podjazdach jest bardziej zwawy na plaskich terenach chetniej reaguje na gaz -takie sa moje spostrzezenia
JEŹDZIJ TAK SZYBKO ABY TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ MÓGŁ ZA TOBĄ NADĄŻYĆ !

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: dethim » 07 maja 2011 20:40

czyli przyspieszenie spada ?

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Bulikomaniak » 07 maja 2011 20:49

przyspieszenie wzrasta, bo szybciej wchodzi na obroty, ale ma problemy z górkami :)
VW 1300 1969r

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: dethim » 07 maja 2011 20:53

Sokol napisal ze trudniej jest ruszyc

Harv
DRIVER
DRIVER
Posty: 200
Rejestracja: 10 maja 2007 15:07
Lokalizacja: rk
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Harv » 07 maja 2011 22:41

powiem tak z własnego doświadczenia nie popartymi żadnymi danymi a tylko subiektywnymi spostrzeżeniami
-z ruszaniem nie ma problemu ale przy(teoretycznie) np. na serii żeby ruszyć z kopyta czekasz aż silnik zakręci i strzelasz powiedzmy teoryt przy 3500tys obr ze sprzęgła a przy odchudzonym nie czekasz - no na pewno krócej o wiele i strzelasz powiedzmy przy 4000 i ciągnie szybciej niż standardowo bo ma mniejsza bezwładność
-jeżeli chodzi o podjazdy na odchudzonym to po prostu nie ma koło tej masy i nie pociągnie cię swoja bezwładnością wiec trzymasz na obrotach a na obroty się zbiera kumasz ?
(jak pod górę jechać przykładowo na standardzie masz 60 przed wzniesieniem na 4 biegu i podjazd ma 300 metrów a na szczycie masz powiedzmy 45 to na odchudzonym będziesz musiał zredukować na 3 żeby mieć podobna prędkość lub większą po prostu braknie ci 4-ki bo koło jest lżejsze i swoja bezwładnością czyli masa i ruchem obrotowym nie pociągnie w pierwszej fazie podjazdu
rada haha :
kup sobie drugie koło zamachowe stocz wyważ i będziesz miał jasność jak przy twojej jeździe spisuje się jedno i drugie i co ci bardziej odpowiada
uwaga!
za wszelkie przeróbki i kierowanie się tym txt nie biorę odpowiedzialności HAHAHAHAHA
JEŹDZIJ TAK SZYBKO ABY TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ MÓGŁ ZA TOBĄ NADĄŻYĆ !

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: dethim » 08 maja 2011 07:41

ok, a jaka mase powinno miec takie kolo i gdzie mozna je stoczyc ?

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Renifer » 08 maja 2011 08:22

Stoczysz w zakładzie obróbki metali. Zabieg raczej nie jest skomplikowany. Jaka waga to nie wiem, ale za dużo zebrać też nie można. Może ktoś znajdzie ile może takie kółko ważyć ?!
Podkarpaciu gratulujemy Wieśmaka.

http://www.futsal.heiro.pl

MF - reaktywacja trwa
Obrazek

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Sokol » 08 maja 2011 10:35

dethim pisze:Sokol napisal ze trudniej jest ruszyc
przyspieszenie a ruszenie to co innego :P przyspiesza fajnie ale... ciezej jest ruszyc tzn trzeba dac wiecej gazu :) to takie spostrzerzenie z rajjdowego malucha :P

Marszal
NEW
NEW
Posty: 24
Rejestracja: 23 wrz 2010 19:03

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Marszal » 09 maja 2011 11:40

do nowego silnika w trabie tez zalozylem lekkie kolo stoczone z 5 kilo na 3 kilo

trab szybciej sie zbiera i na prostej i pod gorki tylko trzeba czymac na obrotach

stoczyc samo kolo nie jest problem ale trzeba je tez wywazyc a to niekazdy zrobi
ale jak nie szkoda komus panewek to moze nie wywazac i smigac tak jak jest a moze sie uda :D

shao
MASTER
MASTER
Posty: 619
Rejestracja: 14 lut 2011 00:20

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: shao » 09 maja 2011 16:37

Koło się stacza w zależności od tego do czego ma służyć. Lekki tuning to i nie duże stoczenie. Do sportu toczy się ile wlezie.
Co do konkretnej wagi to ciężko powiedzieć bo to najlepiej podczas obróbki wychodzi ile można zdjąć.
A do sportu to w homologacji garbusa pewnie by znalazł wagę koła :) o ile taka była :)

ODPOWIEDZ