stoczone kolo zamachowe
Moderator: Renifer
stoczone kolo zamachowe
ktos ma takie zamontowane w garbie ?
podzielcie sie uwagami
podzielcie sie uwagami
Re: stoczone kolo zamachowe
chodzi Ci o odchudzenie kola zamachowego ?
przygotowania do ....
brak czasu ...
brak czasu ...
Re: stoczone kolo zamachowe
To wiechu chyba miał w 1.6
Re: stoczone kolo zamachowe
Wechu a potrzbene Ci dalje ono? Jak zakladasz lekkie koło zamachow to rudniej jest Ci ruszc, fajnie jedzie po prostej ale pod gorki zaczyna gorzej jechac niz na serii element tuningowy silnikow stosowany dosyc czesto ... ja bym chetnie założył bo roznica w jezdzie jest a pod gorki trzea bedzie sie wczesniej rozpedzic ijuz
Re: stoczone kolo zamachowe
ja mam takie - fajnie , szybko zbiera sie na obroty wkreca sie swietnie ale ma mala bezwladnosc i trzeba trzymac na obrotach przy podjazdach jest bardziej zwawy na plaskich terenach chetniej reaguje na gaz -takie sa moje spostrzezenia
JEŹDZIJ TAK SZYBKO ABY TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ MÓGŁ ZA TOBĄ NADĄŻYĆ !
- Bulikomaniak
- EXPERT
- Posty: 4747
- Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
Re: stoczone kolo zamachowe
przyspieszenie wzrasta, bo szybciej wchodzi na obroty, ale ma problemy z górkami
VW 1300 1969r
Re: stoczone kolo zamachowe
Sokol napisal ze trudniej jest ruszyc
Re: stoczone kolo zamachowe
powiem tak z własnego doświadczenia nie popartymi żadnymi danymi a tylko subiektywnymi spostrzeżeniami
-z ruszaniem nie ma problemu ale przy(teoretycznie) np. na serii żeby ruszyć z kopyta czekasz aż silnik zakręci i strzelasz powiedzmy teoryt przy 3500tys obr ze sprzęgła a przy odchudzonym nie czekasz - no na pewno krócej o wiele i strzelasz powiedzmy przy 4000 i ciągnie szybciej niż standardowo bo ma mniejsza bezwładność
-jeżeli chodzi o podjazdy na odchudzonym to po prostu nie ma koło tej masy i nie pociągnie cię swoja bezwładnością wiec trzymasz na obrotach a na obroty się zbiera kumasz ?
(jak pod górę jechać przykładowo na standardzie masz 60 przed wzniesieniem na 4 biegu i podjazd ma 300 metrów a na szczycie masz powiedzmy 45 to na odchudzonym będziesz musiał zredukować na 3 żeby mieć podobna prędkość lub większą po prostu braknie ci 4-ki bo koło jest lżejsze i swoja bezwładnością czyli masa i ruchem obrotowym nie pociągnie w pierwszej fazie podjazdu
rada haha :
kup sobie drugie koło zamachowe stocz wyważ i będziesz miał jasność jak przy twojej jeździe spisuje się jedno i drugie i co ci bardziej odpowiada
uwaga!
za wszelkie przeróbki i kierowanie się tym txt nie biorę odpowiedzialności HAHAHAHAHA
-z ruszaniem nie ma problemu ale przy(teoretycznie) np. na serii żeby ruszyć z kopyta czekasz aż silnik zakręci i strzelasz powiedzmy teoryt przy 3500tys obr ze sprzęgła a przy odchudzonym nie czekasz - no na pewno krócej o wiele i strzelasz powiedzmy przy 4000 i ciągnie szybciej niż standardowo bo ma mniejsza bezwładność
-jeżeli chodzi o podjazdy na odchudzonym to po prostu nie ma koło tej masy i nie pociągnie cię swoja bezwładnością wiec trzymasz na obrotach a na obroty się zbiera kumasz ?
(jak pod górę jechać przykładowo na standardzie masz 60 przed wzniesieniem na 4 biegu i podjazd ma 300 metrów a na szczycie masz powiedzmy 45 to na odchudzonym będziesz musiał zredukować na 3 żeby mieć podobna prędkość lub większą po prostu braknie ci 4-ki bo koło jest lżejsze i swoja bezwładnością czyli masa i ruchem obrotowym nie pociągnie w pierwszej fazie podjazdu
rada haha :
kup sobie drugie koło zamachowe stocz wyważ i będziesz miał jasność jak przy twojej jeździe spisuje się jedno i drugie i co ci bardziej odpowiada
uwaga!
za wszelkie przeróbki i kierowanie się tym txt nie biorę odpowiedzialności HAHAHAHAHA
JEŹDZIJ TAK SZYBKO ABY TWÓJ ANIOŁ STRÓŻ MÓGŁ ZA TOBĄ NADĄŻYĆ !
Re: stoczone kolo zamachowe
ok, a jaka mase powinno miec takie kolo i gdzie mozna je stoczyc ?
Re: stoczone kolo zamachowe
Stoczysz w zakładzie obróbki metali. Zabieg raczej nie jest skomplikowany. Jaka waga to nie wiem, ale za dużo zebrać też nie można. Może ktoś znajdzie ile może takie kółko ważyć ?!
Re: stoczone kolo zamachowe
przyspieszenie a ruszenie to co innego przyspiesza fajnie ale... ciezej jest ruszyc tzn trzeba dac wiecej gazu to takie spostrzerzenie z rajjdowego maluchadethim pisze:Sokol napisal ze trudniej jest ruszyc
Re: stoczone kolo zamachowe
do nowego silnika w trabie tez zalozylem lekkie kolo stoczone z 5 kilo na 3 kilo
trab szybciej sie zbiera i na prostej i pod gorki tylko trzeba czymac na obrotach
stoczyc samo kolo nie jest problem ale trzeba je tez wywazyc a to niekazdy zrobi
ale jak nie szkoda komus panewek to moze nie wywazac i smigac tak jak jest a moze sie uda
trab szybciej sie zbiera i na prostej i pod gorki tylko trzeba czymac na obrotach
stoczyc samo kolo nie jest problem ale trzeba je tez wywazyc a to niekazdy zrobi
ale jak nie szkoda komus panewek to moze nie wywazac i smigac tak jak jest a moze sie uda
Re: stoczone kolo zamachowe
Koło się stacza w zależności od tego do czego ma służyć. Lekki tuning to i nie duże stoczenie. Do sportu toczy się ile wlezie.
Co do konkretnej wagi to ciężko powiedzieć bo to najlepiej podczas obróbki wychodzi ile można zdjąć.
A do sportu to w homologacji garbusa pewnie by znalazł wagę koła o ile taka była
Co do konkretnej wagi to ciężko powiedzieć bo to najlepiej podczas obróbki wychodzi ile można zdjąć.
A do sportu to w homologacji garbusa pewnie by znalazł wagę koła o ile taka była