stoczone kolo zamachowe

Tu opisujemy nasze problemy z kluczami :)

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: dethim » 09 maja 2011 18:09

nie do sportu. silnik 1.5. kolo bede mial jedno oryginalne drugie takie z pazurem. jaka wage ma oryginalne kolo zamachowe ? chcialbym miec taka wage kola, zebym pod gorke nie musial wjezdzac na jedynce. zeby bylo stoczone troche bardzej niz oryginalnie ale nie do sportu. 1.5 to nie potwór, umówmy sie. tylko zeby delikatnie zwiekszyko dynamike. co polecacie ?

Marszal
NEW
NEW
Posty: 24
Rejestracja: 23 wrz 2010 19:03

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Marszal » 09 maja 2011 18:31

kolo stoczyc trzeba tyle ile sie da :D
a pod gorke bedziesz jechal jak jechales tylko w wyzszym zakresie obrotow
ja wysylalem kolo do kolesia chyba nazywa sie Otoczak z opini na forach koles jest dobry
i tylko tym sie zajmuje

cena stoczenie plus wywazenie 130 pln

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Scooty » 09 maja 2011 22:16

Zwykle 180, na testy do zabawy i przerobek.
Nawet moze posluzyc do zwazenia :D
http://allegro.pl/vw-kolo-zamachowe-do- ... 93388.html
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
dethim
MASTER
MASTER
Posty: 918
Rejestracja: 05 lip 2010 14:50

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: dethim » 12 maja 2011 10:38

a ile bylo rodzajow kol zamachowych ? jedno ?

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Scooty » 12 maja 2011 10:56

w garbie z normalnym silnikiem ?
Conajmniej 3
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

Awatar użytkownika
Bulikomaniak
EXPERT
EXPERT
Posty: 4747
Rejestracja: 24 maja 2007 01:53
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Re: stoczone kolo zamachowe

Post autor: Bulikomaniak » 12 maja 2011 11:08

pod sprzęgło 180 były dwa rodzaje tj. pod 6V rozrusznik i pod 12 V różnią się ilością zębów, oprócz tego na pewno było jeszcze 200 mm, więc jak mówił Skot co najmniej 3 są.
VW 1300 1969r

ODPOWIEDZ