14-15l/100km
Moderator: Renifer
- Szablowlosy
- MASTER
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
- Lokalizacja: Nowa Dęba
- Kontakt:
14-15l/100km
jest ktos w stanie pomóc mi wyregulowac ga?nik ;d i chyba zap?on ustawi?, bo nie wiem sk?d sie wzi??o spalanie tego rz?du jak by co to juz mieszkam w rzeszowie i nie ma problemu zeby sie spotkac ;]
- WhiteGarbi
- MASTER
- Posty: 856
- Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
- Lokalizacja: Jas?o
- Kontakt:
- Szablowlosy
- MASTER
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
- Lokalizacja: Nowa Dęba
- Kontakt:
- WhiteGarbi
- MASTER
- Posty: 856
- Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
- Lokalizacja: Jas?o
- Kontakt:
- Szablowlosy
- MASTER
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
- Lokalizacja: Nowa Dęba
- Kontakt:
- Szablowlosy
- MASTER
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
- Lokalizacja: Nowa Dęba
- Kontakt:
Taa, mialem takie problemy az do czasu gdy
- w koncu mam dobrze ustawiony zaplon ( na kresce | na bloku jest chyba -12 stopni, a nie 0 jak myslalem wczesniej)
- sprawne podrzewanie mieszanki (czesta przyczyna zlodowacenia pod gaznikiem, musi byc drozny kanal rury idacej z gruszki do tlumika)
- dobrze ustawione ssanie ( co za duzo i dlugo to niezdrowo, wstepnie przy obecnej aurze sugeruje tak na polowe zabkow lub nieco powyzej)
- czysty gaznik ( ... troche pracy i checi )
- wstepne otwarcie przepustnicy (patrz czy linka odbija do konca, poluzowac mocowanie linki do gaznika (sprawdz pancerz i rurka ktora biegnie przez obudowe wentylatora) , w razie W skroc sprezyne jak jest slaba)
... po dzisiejszym doswiadczeniu, sprawdz czy masz podpieta spirale ssania do 12v i czy dziala poprawnie.
Po tych manewrach rura stala sie popielata, a nie czarna jak wczesniej.
W kieszeni jest troche ciezej pomimo ceny 4,39 ale jakos to znosze.
Sprawy typu: dziurawy wezyk paliwowy z tunelu czy pomiedzy pompa pozostawiam do obejrzenia.
A jeszcze jedno. Sprawdz czy czasem pompa nie jest dziurawa ( membrana ), sprawdz czy nie zwiekszyl sie stan oleju.
Moze masz jakies mokre miejsca na gazniku ? Os przepustnicy, uszczelka pod pokrywa, krociec wlewowy, jakies inne zanitowane miejsca.
Moze zwyczajnie masz uwalony zawor iglicowy (made in china/korea) i przelewa.
Sprawdz czy z wydechu smierdza spaliny czy "czysta" benzyna.
Przerwa na swiecach 0,6 mm , na przerywaczu 0,4 mm
To tak tytulem wstepu, tyle przychodzi mi na mysl.
Ktos ma jakies inne pomysly to pisac.
- w koncu mam dobrze ustawiony zaplon ( na kresce | na bloku jest chyba -12 stopni, a nie 0 jak myslalem wczesniej)
- sprawne podrzewanie mieszanki (czesta przyczyna zlodowacenia pod gaznikiem, musi byc drozny kanal rury idacej z gruszki do tlumika)
- dobrze ustawione ssanie ( co za duzo i dlugo to niezdrowo, wstepnie przy obecnej aurze sugeruje tak na polowe zabkow lub nieco powyzej)
- czysty gaznik ( ... troche pracy i checi )
- wstepne otwarcie przepustnicy (patrz czy linka odbija do konca, poluzowac mocowanie linki do gaznika (sprawdz pancerz i rurka ktora biegnie przez obudowe wentylatora) , w razie W skroc sprezyne jak jest slaba)
... po dzisiejszym doswiadczeniu, sprawdz czy masz podpieta spirale ssania do 12v i czy dziala poprawnie.
Po tych manewrach rura stala sie popielata, a nie czarna jak wczesniej.
W kieszeni jest troche ciezej pomimo ceny 4,39 ale jakos to znosze.
Sprawy typu: dziurawy wezyk paliwowy z tunelu czy pomiedzy pompa pozostawiam do obejrzenia.
A jeszcze jedno. Sprawdz czy czasem pompa nie jest dziurawa ( membrana ), sprawdz czy nie zwiekszyl sie stan oleju.
Moze masz jakies mokre miejsca na gazniku ? Os przepustnicy, uszczelka pod pokrywa, krociec wlewowy, jakies inne zanitowane miejsca.
Moze zwyczajnie masz uwalony zawor iglicowy (made in china/korea) i przelewa.
Sprawdz czy z wydechu smierdza spaliny czy "czysta" benzyna.
Przerwa na swiecach 0,6 mm , na przerywaczu 0,4 mm
To tak tytulem wstepu, tyle przychodzi mi na mysl.
Ktos ma jakies inne pomysly to pisac.
- WhiteGarbi
- MASTER
- Posty: 856
- Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
- Lokalizacja: Jas?o
- Kontakt:
taa - moim pomys?em jest to, ?e przerwa na ?wiecach to 0,7 - przy 0,6 mo?e by? za s?aba do gwa?townego zapalenia mieszanki - jak jest dobra cewka i aparat zap?onowy to 0,7 b?dzie jak najbardziej optymalneScooty pisze: Przerwa na swiecach 0,6 mm , na przerywaczu 0,4 mm
przy przelewaniu zaworu iglicowego pewnie nie by?by w stanie daleko zajecha? - pompka ma tak? wydajno??, ?e zaraz by go zala?o
Ja stawiam na ustawienie zap?onu i ga?nika (sk?ad mieszanki biegu ja?owego, ssanie i poziom paliwa w komorze p?ywaka) - je?li po ustawieniach problem nie zniknie to wtedy trzeba si? bardziej w temat zag??bi?
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak
gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak
gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl
Zawsze mozesz podlozyc cos pod pompe paliwa, np jak ja mam deske o ksztalcie podstawy o grubosci ok 4-5 mm, cisnienie jest mniejsze, pompa dluzej bedzie zyc i nie wyrywa weza z gaznika. W sytuacji gdyby przelewal to skutki nie sa taki drastyczneprzy przelewaniu zaworu iglicowego pewnie nie by?by w stanie daleko zajecha? - pompka ma tak? wydajno??, ?e zaraz by go zala?o
Poza tym wczesniej mialem taka akcje i wylewalo mi sie paliwo jak fontanna przez os przepustnicy "rozpustnicy"
Wpadla mi jeszcze jedna mysl.
Swego czasu podczas skladania gaznika "krzywo" ustawilem kolanko.
Taki zagiety metalowy element ktorym zokonczony jest kanal od membrany przyspieszenia.
Przy kazdym dodawaniu gazu sika z niej paliwo strumieniem.
I mozna ja zle ustawic za bardzo w lewo / prawo, efekt bedzie taki, ze ssanie nie bedzie schodzic na 0.
Bedzie bezczelnie zahaczac.
Spalanie wtedy jest ... zaj...wyk... eee.... po prostu duze
- WhiteGarbi
- MASTER
- Posty: 856
- Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
- Lokalizacja: Jas?o
- Kontakt: