14-15l/100km

Tu opisujemy nasze problemy z kluczami :)

Moderator: Renifer

Awatar użytkownika
Szablowlosy
MASTER
MASTER
Posty: 673
Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
Lokalizacja: Nowa Dęba
Kontakt:

14-15l/100km

Post autor: Szablowlosy » 14 wrz 2007 10:09

jest ktos w stanie pomóc mi wyregulowac ga?nik ;d i chyba zap?on ustawi?, bo nie wiem sk?d sie wzi??o spalanie tego rz?du :/ jak by co to juz mieszkam w rzeszowie i nie ma problemu zeby sie spotkac ;]

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 14 wrz 2007 10:38

zawsze moge ci to wyregulowa?, tylko ze mieszkam 70 kmów od ciebie :(
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Szablowlosy
MASTER
MASTER
Posty: 673
Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
Lokalizacja: Nowa Dęba
Kontakt:

Post autor: Szablowlosy » 14 wrz 2007 14:12

no to moze na jakim? spocie ? jak by co to nie ma sprawy, moge cie przekimac

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 14 wrz 2007 15:04

jak b?dziesz na spocie 29 wrze?nia to nie ma sprawy - co? wymy?limy :D
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Szablowlosy
MASTER
MASTER
Posty: 673
Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
Lokalizacja: Nowa Dęba
Kontakt:

Post autor: Szablowlosy » 14 wrz 2007 19:00

a gdzie :D

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Wiecman » 14 wrz 2007 23:55

Bystre ale mysle ze bedzie jakas blisza okacja np jutro w sobote jest parada Chylka&Renka a potem mozna cos pogrzebac :mrgreen:

wiec wpadaj
przygotowania do ....

brak czasu ...

Awatar użytkownika
Sokol
VIP
VIP
Posty: 5090
Rejestracja: 03 maja 2007 14:22
Lokalizacja: Jasło / Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Sokol » 15 wrz 2007 11:13

14-15 l ?:D heh z tego co weim Skokot mial podobne spalanie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Szablowlosy
MASTER
MASTER
Posty: 673
Rejestracja: 25 lip 2007 12:55
Lokalizacja: Nowa Dęba
Kontakt:

Post autor: Szablowlosy » 16 wrz 2007 11:42

Wiecman wczoraj nie da? bym rady bo w tym czasie by?em na weselu siostry... w sumie tez byly dwa garby o czym wczesniej nie wiedzia?em :D para mloda jechala garbem do slubu ;) Misha cos o tym wie ;] ..... zaraz jade do rzeszowa, nie da?o by sie cos zrobi? ?

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 16 wrz 2007 23:31

Taa, mialem takie problemy az do czasu gdy
- w koncu mam dobrze ustawiony zaplon ( na kresce | na bloku jest chyba -12 stopni, a nie 0 jak myslalem wczesniej)
- sprawne podrzewanie mieszanki (czesta przyczyna zlodowacenia pod gaznikiem, musi byc drozny kanal rury idacej z gruszki do tlumika)
- dobrze ustawione ssanie ( co za duzo i dlugo to niezdrowo, wstepnie przy obecnej aurze sugeruje tak na polowe zabkow lub nieco powyzej)
- czysty gaznik ( ... troche pracy i checi )
- wstepne otwarcie przepustnicy (patrz czy linka odbija do konca, poluzowac mocowanie linki do gaznika (sprawdz pancerz i rurka ktora biegnie przez obudowe wentylatora) , w razie W skroc sprezyne jak jest slaba)

... po dzisiejszym doswiadczeniu, sprawdz czy masz podpieta spirale ssania do 12v i czy dziala poprawnie.
Po tych manewrach rura stala sie popielata, a nie czarna jak wczesniej.
W kieszeni jest troche ciezej pomimo ceny 4,39 ale jakos to znosze. :)

Sprawy typu: dziurawy wezyk paliwowy z tunelu czy pomiedzy pompa pozostawiam do obejrzenia.

A jeszcze jedno. Sprawdz czy czasem pompa nie jest dziurawa ( membrana ), sprawdz czy nie zwiekszyl sie stan oleju.
Moze masz jakies mokre miejsca na gazniku ? Os przepustnicy, uszczelka pod pokrywa, krociec wlewowy, jakies inne zanitowane miejsca.
Moze zwyczajnie masz uwalony zawor iglicowy (made in china/korea) i przelewa.
Sprawdz czy z wydechu smierdza spaliny czy "czysta" benzyna.

Przerwa na swiecach 0,6 mm , na przerywaczu 0,4 mm

To tak tytulem wstepu, tyle przychodzi mi na mysl.
Ktos ma jakies inne pomysly to pisac. :D

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 17 wrz 2007 08:53

Scooty pisze: Przerwa na swiecach 0,6 mm , na przerywaczu 0,4 mm
taa - moim pomys?em jest to, ?e przerwa na ?wiecach to 0,7 - przy 0,6 mo?e by? za s?aba do gwa?townego zapalenia mieszanki - jak jest dobra cewka i aparat zap?onowy to 0,7 b?dzie jak najbardziej optymalne

przy przelewaniu zaworu iglicowego pewnie nie by?by w stanie daleko zajecha? - pompka ma tak? wydajno??, ?e zaraz by go zala?o :)

Ja stawiam na ustawienie zap?onu i ga?nika (sk?ad mieszanki biegu ja?owego, ssanie i poziom paliwa w komorze p?ywaka) - je?li po ustawieniach problem nie zniknie to wtedy trzeba si? bardziej w temat zag??bi? :D
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Scooty
Moderator
Moderator
Posty: 8668
Rejestracja: 06 maja 2007 23:47
Lokalizacja: Krzemienica / Lancut

Post autor: Scooty » 17 wrz 2007 15:25

przy przelewaniu zaworu iglicowego pewnie nie by?by w stanie daleko zajecha? - pompka ma tak? wydajno??, ?e zaraz by go zala?o :)
Zawsze mozesz podlozyc cos pod pompe paliwa, np jak ja mam deske o ksztalcie podstawy o grubosci ok 4-5 mm, cisnienie jest mniejsze, pompa dluzej bedzie zyc i nie wyrywa weza z gaznika. W sytuacji gdyby przelewal to skutki nie sa taki drastyczne :)
Poza tym wczesniej mialem taka akcje i wylewalo mi sie paliwo jak fontanna przez os przepustnicy "rozpustnicy" :)

Wpadla mi jeszcze jedna mysl.
Swego czasu podczas skladania gaznika "krzywo" ustawilem kolanko.
Taki zagiety metalowy element ktorym zokonczony jest kanal od membrany przyspieszenia.
Przy kazdym dodawaniu gazu sika z niej paliwo strumieniem.
I mozna ja zle ustawic za bardzo w lewo / prawo, efekt bedzie taki, ze ssanie nie bedzie schodzic na 0.
Bedzie bezczelnie zahaczac.
Spalanie wtedy jest ... zaj...wyk... eee.... po prostu duze :)

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Renifer » 23 wrz 2007 11:07

e mi sie wydaje ze to normalne spalanie ja tak mam od poczatku pewnie cos w tych granicach :D

Awatar użytkownika
WhiteGarbi
MASTER
MASTER
Posty: 856
Rejestracja: 25 kwie 2007 12:34
Lokalizacja: Jas?o
Kontakt:

Post autor: WhiteGarbi » 23 wrz 2007 11:50

a? dziw bierze Renek, ?e tylko w tych granicach :D:D:D:D:D:D:D
VW Typ 1 1300 '71 - w trakcie wi?kszego remontu - w tym roku finisz :) mam nadzieje
VW Typ 1 1300 '69 - sprzedany :)
SC 1,1 MPI - zast?pczak

gg: 624850
mail: karoljaslo@poczta.onet.pl

Awatar użytkownika
Renifer
Moderator
Moderator
Posty: 3869
Rejestracja: 29 kwie 2007 21:04
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Renifer » 29 paź 2007 16:55

Szabla mial stuningowany przewód paliwowy i znaczy? benzyn? dna asfalcie drog? powrotn? chyba :D

Wiecman
Moderator
Moderator
Posty: 7851
Rejestracja: 24 kwie 2007 23:07
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Wiecman » 29 paź 2007 17:03

dzisaj do mnie dzwonil .... ktos jeszcze pomoze?
przygotowania do ....

brak czasu ...

ODPOWIEDZ